מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ב 22.05.2012

הרב ישעיהו הרצל הסיר את כשרותו ממלון לביא

הרב ישעיהו הרצל, רבה הראשי של העיר נצרת עלית, הסיר את אחריותו מהכשרות במלון לביא: "הריני להודיע בשער בת רבים כי מכאן ואילך אין לי אחריות על ההשגחה במלון קיבוץ לביא. היות ולאחרונה פורסם מידע שגוי בקשר עם הכשרות במלון הנ"ל, צריך הציבור להיזהר שלא לילך שולל אחרי פרסומים שאינם נכונים"  לסיפור המלא
הרב ישעיהו הרצל הסיר את כשרותו ממלון לביא
(עיבוד: COL)
אתמול התפרסמה מודעה בעיתון 'המבשר' עליה חתום הגאון רבי ישעיהו הרצל שליט"א, רבה הראשי של העיר נצרת עלית, בה נאמר כי הרב מסיר את אחריותו מהכשרות במלון לביא. "הריני להודיע בשער בת רבים כי מכאן ואילך אין לי אחריות על ההשגחה במלון קיבוץ לביא. היות ולאחרונה פורסם מידע שגוי בקשר עם הכשרות במלון הנ"ל, צריך הציבור להיזהר שלא לילך שולל אחרי פרסומים שאינם נכונים", כותב הרב הרצל.

נודע כי כבר כמה חודשים לא חידש הרב הרצל את תוקפה של תעודת הכשרות בשל בעיות כשרות שונות אך נמנע מלהסיר את אחריותו מכשרות המלון מתוך ניסיון להביא לפיתרון הבעיות בהידברות, ואולם לאחר שהתברר כי הנהלת המלון מסרבת לפתור את הבעיות נאלץ הרב לפרסם את הדבר.

גורמים המקורבים לרב הרצל הוסיפו כי לאחרונה נוצר מצב שדרישות כשרותיות של הרבנים נתקלות בטיפול מסורבל וסחבת בלתי נסבלת של ההנהלה, "למרבה הצער אי אפשר להתאים את המקום לרמת כשרות של בד"צ שיהודים חרדים יוכלו להגיע למקום בלב שקט".

הרב יוסף חיים רוזנבלט, רב הגליל התחתון שקיבוץ לביא נמצא תחת תחום השיפוט שלו ברבנות, סירב להתייחס לנושא ואמר כי מבחינתו "המקום עומד תחת כשרות מהדרין רבנות גליל תחתון בלבד".

הנהלת המלון מסרה בתגובה כי סידורי הכשרות מבחינתם נשארים כמו שהיה נהוג עד היום וכי המלון ימשיך לעמוד תחת כשרות הרבנות מועצה אזורית גליל תחתון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.