מערכת COL | יום א' סיון ה׳תשע״ב 22.05.2012

יצא לאור: ביאורי החומש על ספר במדבר (פ)

בימים אלה הגיעו מבית הכורך שני הספרים האחרונים בסדרת "ביאורי החומש", על ספר במדבר. בכך, מברכים במכון היכל מנחם על המוגמר - השלמת סדרת "ביאורי החומש". ייחודיות מפעל "ביאורי החומש" היא שבו מוגשים ביאורי הרבי על פרשיות השבוע, ערוכים ומעובדים בדרך קצרה ובלשון בהירה  לסיפור המלא
יצא לאור: ביאורי החומש על ספר במדבר (פ)

על כל פרשה מופיעים כארבעים עד חמישים ביאורים בממוצע שנלקטו ונערכו מתוך ים תורתו של הרבי. מקורם של הביאורים הוא מסדרת ליקוטי-שיחות, מסדרת תורת-מנחם – התוועדויות, שיחות קודש, תורת-מנחם –ספר המאמרים מלוקט, וכן מאגרות-הקודש וה"רשימות" של הרבי.

הכרכים הראשונים של מפעל "ביאורי החומש" החלו לצאת לפני כשבע שנים, וכבר הפכו לספרי יסוד אצל רבים מהוגי ושוחרי תורת הרבי, חסידים, שלוחים, תלמידי התמימים, וגם 'מקורבים', שסדרה זו עונה על צורך גדול שהיה חסר עד עתה.

על מלאכת עריכת הסדרה עמלים מזה שנים ארוכות צוות מורחב בראשותו של הרב יוסף יצחק הבלין, יו"ר מכון "היכל מנחם" ועורך סדרת ה"שערים" בתורת הרבי. לצדו עמל צוות עורכים בראשות הרב מנחם מענדל רייצעס והרב מנחם מענדל קפלן.

מפעל "ביאורי החומש" יוצא לאור בחסותו של הנגיד החסידי, ראש וראשון למפיצי תורת רבינו, הרב אליעזר חיים לפידות ומשפחתו שיחיו. הרב לפידות היה זה שהאיץ ללא הרף בהנהלת "היכל מנחם" לזרז את הוצאת הסדרה החדשה. במכון "היכל מנחם" מביעים את הערכתם ותודתם העמוקה לרב לפידות ולמשפחתו על תרומתם הכבירה להוצאת הכרכים החדשים שבמפעל "ביאורי החומש" לאור עולם.

נאמנים לכלל של "זה א-לי ואנווהו", הסדרה החדשה מצטיינת גם בהידור חיצוני יוצא דופן. גם הכרכים החדשים מופיעים באותיות מאירות עיניים, עיצוב הספר יוצא דופן ומושך את העין, והכריכה היא באיכות גבוהה במיוחד.

ניתן להשיג את הספר כאן, בריכוזי אנ"ש בארץ ובעולם, ובחנויות הספרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.