מערכת COL | יום כ"ט אייר ה׳תשע״ב 21.05.2012

חדש מצעירי חב"ד: כל אירועי חג השבועות בקליק אחד!

בתי חב"ד בישראל משלימים את היערכותם למבצעי "שבועות 10" המופעל על ידי בתי חב"ד, בשיתוף-פעולה עם גבאי בתי-הכנסת, כאשר בין הילדים שיבואו לשמוע את עשרת הדברות, תיערך הגרלה על פרסים יקרי ערך ● באתר המרכזי של חב"ד בישראל, אתר צעירי חב"ד, מתפרסמת רשימה הכוללת את מקומות ההתכנסות לשמיעת עשרת הדיברות, זאת על פי המידע שעודכן על ידי בתי חב"ד לסיפור המלא
חדש מצעירי חב

בתי חב"ד בישראל משלימים את היערכותם למבצעי "שבועות 10" המופעל על ידי בתי חב"ד, בשיתוף-פעולה עם גבאי בתי-הכנסת.

במסגרת המבצע, יוגרלו פרסים יקרי ערך. כל ילד שיגיע לבית חב"ד, למתנ"ס, או לבית הכנסת בשבועות ויאזין לעשרת הדברות יקבל כרטיס בעל מספר סידורי המאפשר לו להשתתף בחידון ובהגרלה שיתקיימו לאחר החג.

הילדים יתקשרו אחרי החג למוקד טלפוני מיוחד, יענו על שאלון קצר הקשור לחג-השבועות ולתורה. העונים נכונה ישתתפו בהרגלה הארצית הגדולה. שמות הזוכים יפורסמו כעבור כמה ימים, והפרסים יחולקו לילדים המאושרים על ידי השלוחים המקומיים. בימים אלו נפתח הקמפיין הפרסומי הגדול למבצע.

יו"ר צאגו"ח ואגו"ח בארה"ק, הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר: "לנגד עיננו עומדת הוראתו של הרבי בעת ההכרזה על מבצע שבועות "אז אלע בתי כנסיות זאלן זיין אנגעפילט דעם חג השבועות בשעת קרה"ת עשה"ד - מיט קינדער..." [=שכל בתי הכנסיות יהיו מלאים בחג השבועות בשעת קריאת התורה עשרת הדיברות – עם ילדים] ואנו בטוחים שמבצע זה המופעל בשיתוף פעולה של כל בתי חב"ד בארה"ק – יביא תנופה מחודשת לקיום למבצע חשוב זה שהרי כה עודד.

באתר המרכזי של חב"ד בישראל, אתר צעירי חב"ד, מתפרסמת רשימה הכוללת את מקומות ההתכנסות לשמיעת עשרת הדיברות, זאת על פי המידע שעודכן על ידי בתי חב"ד. מדובר ברשימה חלקית וראשונית והיא מתעדכנת כל העת.

לעדכון האירוע שלכם: לחצו כאן ● לעיון ברשימת האירועים: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.