מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשע״ה 25.05.2015

השבת בטבריה: כינוס השליחות בישראל

למעלה משלוש מאות שליחות, המשמשות כשליחות ומנהלות בתי חב"ד ברחבי הארץ תתכנסנה השבת (פרשת נשא) במלון 'באלי' בטבריה, לשבת המסורתית שהיא גם הכינוס השנתי של השלוחות בארץ הקודש ● במהלך השבת תתקיימנה סעודות משותפות, תפילות, התוועדויות וסדנאות בעניינים הקשורים לעבודת השליחות עם דגש על הזווית הנשית  לסיפור המלא
השבת בטבריה: כינוס השליחות בישראל

למעלה משלוש מאות שליחות, המשמשות כשליחות ומנהלות בתי חב"ד ברחבי הארץ תתכנסנה השבת (פרשת נשא) במלון 'באלי' בטבריה, לשבת המסורתית שהיא גם הכינוס השנתי של השלוחות בארץ הקודש.

הכינוס המאורגן ע"י אגף הסניפים של צעירי אגודת חב"ד ומאחוריו עומד הרצון למנף ולהגביר את הפעילות האינטנסיבית ממילא שעורכים בתי חב"ד ברחבי הארץ.

במהלך השבת תתקיימנה סעודות משותפות, תפילות, התוועדויות וסדנאות בעניינים הקשורים לעבודת השליחות עם דגש על הזווית הנשית. הכינוס ייפתח השנה כבר לפני שעות הצהריים של יום שישי, מתוך רצון להעניק השנה דגש לקיומן של סדנאות מקצועיות שיעשירו את עולמן של השליחות.

מנהל אגף הסניפים בצאגו"ח, הרב נפתלי ליפסקר אומר כי "לשלוחות מחכה תוכנית עשירה ומרתקת שתלווה את המשתתפות לאורך כל הכינוס ובוודאי תשאיר את חותמה אצל הנשים לאחר חזרתן למקומות שליחותן".

את תוכנית השבת מכינות חברות ועדת השלוחות ובראשן הגב' תמי וולף והגב' פרומה ליפסקר, ועל הרישום והארגון מופקדת הגב' נחמה כהנא, המזכירה המסורה של אגף הסניפים בצאגו"ח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.