מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תשע״ב 15.05.2012

המפץ בתחום הסלולארי - "מספיק להיות פראייר"

היום (שלישי) הושקו בשוק הסלולארי עוד שתי חברות 'גולן טלקום' ו'הוט מובייל', שגרמו בהשקתם לזעזוע בשוק הסלולאר ● 'גולן טלקום' יצאה בקמפיין רחב היקף תחת הסלוגן "מספיק להיות פראייר" ותשווק באופן מיידי חבילות התקשרות ב-99 ש"ח לחודש - בשיטת הכל כלול ● בתגובה לכך, מציעה 'הוט מובייל' חבילת הכל כלול ב-89 ש"ח לחודש ● COL מגיש לכם את כל הפרטים על המפץ הגדול, וגם תשובה למאות המנויים על חבילת צעירי-חב"ד בסלקום  לסיפור המלא
המפץ בתחום הסלולארי -
(עיבוד: COL)

זעזוע בעולם הסלולארי לאחר שהיום נכנסו לשוק עוד שתי חברות, 'גולן טלקום' ו'הוט מובייל', כניסתם גררה תגובת שרשרת ותחרות קטלנית במחירים לצרכן.

לאחר ש'גולן טלקום' יצאה בקמפיין רחב היקף תחת הסלוגן "מספיק להיות פראייר", ופרסמה את החבילת תקשורת שלה ב-99 ש"ח לחודש - הכל כולל, לאחר כשעה קרס אתר החברה באינטרנט.

התגובה של 'הוט מובייל' לא איחרה לבוא, ומיד פרסמה החברה את חבילת התקשורת המתחרה ב-89 ש"ח לחודש - הכל כלול. (הכל כלול: שיחות, הודעות SMS, הודעות MMS וגלישה ללא הגבלה)

שיא התחרות הגיעה מחברת 'יו-פון' מקבוצת אלון, אף היא חדשה בשוק, שהשיקה את החבילה המיוחדת שלה, שבטווח הרחוק תקדם ותמנף את שאר חברות הבת של קבוצת אלון, דקות חינם בסלולר תמורת קניות במגה ובדור אלון. כך שאלה שירכשו את קניותיהם לבית ברשת מגה או יתדלקו בדור-אלון, יוכלו תמורת הנקודות שרכשו לשלם את חשבון הנייד שלהם.

חברת פלאפון הראשונה שהגיבה מבין החברות הוותיקות בשוק, והודיעה כבר אתמול, כתגובה ראשונית על השקתם של חברות סלולאר נוספות, על חבילת ה"הכל כלול" שלה, ב-119 ש"ח לחודש עבור צרכנים הנחשבים כ"כבדים" שמדברים יותר מ-250 ש"ח לחודש.

לידיעת רבים מאנ"ש הנמצאים בחבילת התקשורת של 'צעירי-חב"ד' בחברת סלקום: אין כל סיבה לרוץ לאחת החברות החדשות ולנסות להוזיל את החשבון החודשי של הנייד שלכם. שכן, למרות שלפני כשנה וחצי יצא חוק הפוטר קנסות יציאה והתחייבויות לחברות הסלולאר, מסתבר שמנויים תחת תאגיד שיש בו למעלה מ-100 טלפונים, לא חל עליהם החוק הנ"ל, ועל הצרכן במקרה כזה לשלם קנס יציאה יקר וחריג. שימו לב!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.