מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ב 14.05.2012

"שם, אהבה רבה! וגם רשב"י בא! לתהלוכת הילדים" ● גלריה

"שם, אהבה רבה! וגם רשב"י בא! לתהלוכת הילדים!" הדהדו מילות ההמנון ברחובות גבעת זאב, כש-500 ילדים והורים צעדו בתהלוכת ל"ג בעומר שאורגנה על ידי השלוחים במקום, הרב חיים ורעייתו איילת בכר לסיפור המלא
"שם, אהבה רבה! וגם רשב"י בא! לתהלוכת הילדים!" הדהדו מילות ההמנון ברחובות גבעת זאב, כש-500 ילדים והורים צעדו בתהלוכת ל"ג בעומר שאורגנה על ידי השלוחים במקום, הרב חיים ורעייתו איילת בכר.

התהלוכה הובלה בחיות ובכשרון על ידי בנם של השלוחים במקום, עובד לוי יצחק, כשרזות, פסוקים, בלונים והמון שמחה ניתבו את הצועדים אל אולם היכל התרבות שבגבעה.את הכינוס הנחה הת' בערל'ה ירוסלבסקי, שבכשרון רב הסביר לילדים כיצד מחלוקות, מריבות, וכעסים נראים לנו כה גדולים ונפוחים, אך סופם להתפוצץ בדיוק כמו בועת סבון - והזמין את האומן גתי  מ"תאטרון שמח" להציג סדנת ניפוח בועות ענק מסבון.

לאחר שהסתיימה הסדנא המרתקת, הגיע תור סיפורו של "זיק המדליק" אף הוא מתאטרון שמח, שאיתגר את הילדים והציג בפניהם את דמויותיהם של רשב"י ור' עקיבא.  ר' משה לייב נוטיק שיח' ליווה את האירוע בצלילים, וצוות מדריכים נאמן עזר וסייע בכל המתבקש.

תודות לבן השליח-הת' ישראל אריה לייב בכר על ניהול התהלוכה והכינוס, למדריכים השלוחים בישיבת קרית גת, הת' מענדי אלבז, חיים וייספיש, אברמי זקלס, וובערל'ה ירוסלבסקי. לר' מנחם ודבורה לאה בורשטיין , לשניאור-זלמן ומשה-בןציון בכר, ותודה מיוחדת ומלאת הערכה למר יוסי אברהמי, ראש מועצת גבעת זאב, שהינוידיד ותומך בפעילויות חב"ד ובגני חב"ד בכל ימות השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.