מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תשע״ב 14.05.2012

נתניה: אלפי ילדים בתהלוכת ענק לכבוד ל"ג בעומר ● גלריה

תהלוכת ל"ג בעומר המרכזית של העיר נתניה התקיימה כמו בכל שנה בפארק המרכזי הענק הסמוך לחוף ימה של נתניה ● על התהלוכה שרשמה הצלחה אדירה מעל- 5000 ילדים הורים ואורחים, ניצח השליח הראשי בעיר הרב מנחם וולפא ● בכינוס הופיעו כוכבי הילדים 'אודי ואביעד' שתוך כדי ההופעה אמרו עם הילדים פסוקים ונתנו צדקה, וגול הכותרת הייתה הופעתו המרשימה של כוכב הילדים 'דוד חיים' צפו בתמונות 
נתניה: אלפי ילדים בתהלוכת ענק לכבוד ל
(צילום: מאיר אלפסי, COL)

התהלוכה המרכזית של העיר נתניה התקיימה גם השנה בפארק המרכזי הענק של אגם החורף הסמוך לחוף ימה של נתניה. מעל- 5000 ילדים הורים ואורחים הגיעו לפארק הענק בשעה מוקדמת, וחלקם הצטרפו לתהלוכה הגדולה שעברה במבואות ובשבילי הפארק כשבראשם המתופפים. כאשר המדריכים והמדריכות מנהלים את הבנים והבנות ביד רמה תוך כדי אמירת פסוקים.

הקהל הענקי מיהר לתפוס את מקומו מול הבמה המרכזית, שעליה התנוסס שלט התהלוכה המרשים וגדול הממדים שהתנוסס לגובה 4 מטרים וברוחב 12 מטר, כשעליו תמונתו הגדולה והנפלאה של הרבי. שעשתה על כל הקהל רושם אדיר.


מנחה הכינוס היה האמן החסידי הר' תומר רטהאוז שניהל את האירוע בכישרון יוצא דופן והצליח בדבריו ובסיפוריו להחדיר ללבות הילדים והוריהם את יסודות דרכו והנהגתו של רשב"י, וכיצד ביכולת כל אחד מהמשתתפים  ליישם אותן בחיי היום יום.


הרב מנחם ולפא השליח הראשי ורב הקהילה דיבר לפני הקהל במעלת אחדות ישראל וקירוב הלבבות בדרכו של רשב"י, המתבטאת בשבת אחים גם יחד, יחד כל ילדי ישראל בתהלוכה זו. מעין מה שנזכה בקרוב בביאת המשיח. הרב קרא עם הקהל כדרכו "אנו רוצים משיח עכשיו"! בריבוי שפות דבר שעשה רושם עז על כל הנוכחים.


הרב יעקב מזוז מנהל בית חב"ד לדוברי צרפתית דיבר ובירך בשפה הצרפתית כאשר חלק מהקהל דוברי השפה נהנו מאוד. בהמשך הופיעו לפני הקהל כוכבי הילדים 'אודי ואביעד' שתוך כדי ההופעה אמרו עם הילדים פסוקים ונתנו צדקה. ואף ספרו על השתתפותם כילדים בתהלוכות ל"ג בעומר.


גולת הכותרת של הכינוס היתה הופעתו המרשימה של כוכב הילדים 'דוד חיים' שסיפר בהתלהבות כיצד שליח חב"ד הרב חנן כוחונובסקי קרב אותו ליהדות ועתה הינו מניח תפילין מידי יום מזה 10 שנים. והוא ממש נהנה לקיים מצוה יקרה זו. כן סיפר שלאחרונה התחתן ונסע עם רעייתו לטיול לתאילנד שם שהה בבית חב"ד במטרה לאכול אוכל כשר ולשבת ללמוד תורה. והכריז שאין כמו חב"ד המסייעת לכל יהודי באהבת ישראל ומקשרת אותו למקורות. דבריו עשו רושם כביר על כל הקהל.


בין שיריו המפורסמים המוכרים לקהל המשתתפים שזר דוד חיים גם שירים חסידיים. מחזה מרנין לב היה לראות את הרב ולפא רוקד לצידו כששניהם שרים יחד עם הקהל האדיר כולו "משיח, משיח, משיח" או "אנחנו מאמינים בני מאמינים" השירים סחפו את אלפי המשתתפים ופעלו את פעולתם לקרוב הקהל העצום למטרות של ל"ג בעומר וקרוב הגאולה השלמה.


מארגני האירוע צוות בית חב"ד בנתניה: בראשות רב קהילת חב"ד בנתניה ושליח הרבי מליובאוויטש הראשי בנתניה הרב מנחם ולפא שליט"א, הרב יצחק טייכטל סמנכ"ל מוסדות חב"ד בנתניה, המארגן הראשי הרב נח סוליש מנהל אגף הפעילות, הרב יעקב מזוז וכל צוות בית חב"ד אור מנחם לדוברי צרפתית, הרב צבי וילהלם והרב נחום גולדשמיד מבית חב"ד צפון נתניה והרב שניאור ברוד מנהל בית חב"ד רמת פולג.


מבקשים להודות: לעיריית נתניה והעומדת בראשה ראש העיר היקרה הגב' מרים פיירברג-איכר.

לממלא מקום ראש העיר מר אלי דלל שתרם רבות להצלחת האירוע.

לצוות הנפלא של היכל התרבות העירוני בראשות מר חיימון גולדברג, סמנכ"ל היכל התרבות מר בני אפרים, מנהלת האירועים הגב' ציפי ליפשיץ. ותודה מיוחדת למר מוטי סטורי שהשקיע את מרצו הרב ימים ולילות בארגון האירוע ולזכותו נזקפת ההצלחה הגדולה.  


העמותה לחינוך בלתי פורמלי והעומד בראשה מר משה קייזלר ומר מאיר טודר מנהל המחלקה לתרבות תורנית שבזכותם התקיימה האירוע במתכונת כה מכובדת.

חל"ת- החברה לפיתוח נתניה בראשות מר רמי דואני, מר רונן מרטין האיש שמאחורי הקלעים הממונה על הפארקים בעיריית נתניה.

 

למארגני התהלוכה הרב אורן דהן, הרב ישרליק מעל והגב' מושקי מעל.

תלמידות תיכון בית רבקה ולמנהלת המסורה הגב' חנה זלמנוב. ותלמידי ישיבת חב"ד נתניה בראשות הרב משה אורנשטיין. צוות המתופפים הנפלא תלמידי ת"ת חב"ד בנתניה בראשות הרב יגאל פרחן, ולמאמנים המסורים הת' מנדי חורושוכין ומנדי כהן. וצוות הבובות של מוצגי היהדות בארגון הרב חיים שניאורסון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.