מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשע״ב 12.05.2012

מופע לייזר, מדורה ואלף משתתפים בקרית משה רחובות

שילוב של יצירתיות, שיתוף פעולה וחדשנות הובילו לתהלוכה ענקית וכינוס מוצלח במיוחד בבית חב"ד קרית משה רחובות ● עם סיום ההצגה הוצג לקהל מופע לייזר אשר ציין 30 שנות פעילות בית חב"ד קרית משה רחובות בראשות הרב שמעון שאער ● בסיום הערב הוגרלו פרסים יקרי ערך כולל: אופני הרים ושני כרטיסי טיסה זוגיים לילד והורה  צפו בגלריה     
מופע לייזר, מדורה ואלף משתתפים בקרית משה רחובות
שילוב של יצירתיות, שיתוף פעולה וחדשנות הובילו לתהלוכה ענקית וכינוס מוצלח במיוחד בבית חב"ד קרית משה רחובות. 

תושבי השכונה הוזמנו בכרזות ענק לתהלוכה תחת הכותרת צועדים בשמחה עכל המשפחה יחד כל ילדי ישראל. גם הורי הילדים בגנים הגיעו עם כל משפחותיהם לתהלוכה שכן ילדיהם יופיעו במהלך הערב על המרקע ועל הבמה.

טרם התהלוכה התקיים כינוס ולאחריו יצאו המשתתפים בליווי מצעד מתופפים, שלטים, נצנצים, מוצגים ובובות ענק שליוו את הצועדים. בהגיע התהלוכה לבית חב"ד לאחר דברי הפתיחה והברכה של שליח הרבי הרב שמעון שאער שיחי' התקיים כנס עם תוכנית עשירה ומיוחדת. 

חידוש מיוחד היה השנה בהצגה שהועלתה על ידי חיילי צבאות השם ילדי גן חב"ד בשיתוף השחקן אלון חקשור ור' אלכס אלוש. ההצגה "התהלוכה שהצילה" הביאה את הסיפור אודות תהלוכת ל"ג בעומר הראשונה בעולם שקיים ר' ישראל בעל שם טוב בצעירותו ובזכות התהלוכה נצלו תושבי העיירה. 

עם סיום ההצגה הוצג לקהל מופע לייזר אשר ציין 30 שנות פעילות בית חב"ד קרית משה רחובות בראשות הרב שמעון והשליחה גב' אורה שאער. הקהל הרב הודה במחיאות כפים ותשואות רמות על הפעילות הברוכה והעניפה של בית חב"ד אשר מקיפה את כל חלקי האוכלוסיה ולכל הגילאים

בכנס הופיע הלהטוטן הצעיר הת' יוסף יצחק וייסמן אשר ריתק את המשתתפים במופע ג'אגלינג. מדורת ענק הודלקה על ידי השליח הרב שאער לצלילי הנגינה של הת' דוד נחשון שליווה בנגינתו המופלאה את כל הערב.

בסיום הערב הוגרלו פרסים יקרי ערך כולל: אופני הרים ושני כרטיסי טיסה זוגיים לילד והורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.