מערכת COL | יום כ"ט אלול ה׳תשס״ד 15.09.2004

דרשה בנושא "כי תעבור ממשלת זדון מן הארץ"

רב העיר קרית מוצקין, הרב דוד דרוקמן, מזמין את הציבור לדרשה בנושא "כי תעבור ממשלת זדון מן הארץ". בעלונים המופצים ברחבי העיר בחתימת הרבנות הראשית והמועצה המקומית הזמין רב העיר את התושבים לדרשה שכל תכליתה היא לגרום "לעם ישראל להתקומם נגד תוכנית ההתנתקות ". בשיחה עם ynet אומר הרב דרוקמן דברים קשים על שרון וממשלתו ומספק שלל עצות הלכתיות למפונים: "ההתייחסות של ממשלת שרון ליהודים היא התייחסות של רשע ממש. אסור לקחת פיצויים ויש לעמוד בראש זקוף נגד כל דבר נורא.
דרשה בנושא
הרב דוד מאיר דרוקמן. דרשה מקורית בראש השנה
"מעבירים את הציבור שטיפות המוח כאילו כל מילה שיוצאת מפי הרבנים היא הסתה אבל הציבור בארץ התבגר והוא מבין כי מדובר בהכשרת הדרך לקראת תוכניותיו הרעות של שרון. מבקשים לעקור יהודים מבתם זה לא אלימות ?רשעות? הכל ע"מ להחליש את הגאווה היהודית. המלחמה של הרבנים נגד ההתנתקות היא לטובת כלל עם ישראל ימין ושמאל". על פי הרב דרוקמן, "רה"מ רומס אנשים ומצד שני מנסה לחנך אותם. עם ישראל צריך להתקומם. כיצד? בדיוק באותה דרך ששרון דיבר על תוכניתו של ברק". הרב גם מתייחס לסירוב פקודה מצד חיילים: "בשעת הפינוי החיילים חייבים לסרב פקודה כי הדבר דומה לטבח שמתבקש לבשל מרק חזיר בערב פסח במטבח צה"לי. ועל פי ההלכה, פינוי יישוב יהודי משמעותי יותר מאכילת חזיר כי מדובר בהפקרת חיי אדם. לכן כמו שאסור לציית לפקודה לבשל מרק חזיר במטבח צה"לי קל וחומר לגבי פינוי. צריך להגיד למפקד - "אני מוכן ללכת לצינוק ולא לבצע את הפקודה" . בפנייה למתיישבים אומר הרב: "כל אחד עם גאווה יהודית חייב להתקומם בכל כוחו. שיתנהגו באותה עוצמה שמתנהג סטודנט בזמן ההפגנה בהפגנות סטודנטים ברחבי העולם".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
גאווה יהודית חסידית
כ"ט אלול ה׳תשס״ד
כל הכבוד להרב דרוקמן
כל מילה איתן כסלע
אמת ויציב
מחזירים אותנו לתקופת היבסקציה של ברית המועצות, שם רובם היו יהודים שירדו לחייהם של יהודים מאמינים.
כתיבה וחתימה טובה לרב דרוקמן ושהשי"ת יחזק אותו גם בגשמיות ויאריך ימים על ממלכתו ויוסיף גם כוח ועוז ואומץ לפרסם בשורת הגאולה על פי דברי הרבי מליובאוויטש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.