מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשע״ב 11.05.2012

טבריה: שלוש תהלוכות כבשו את העיר ● גלריה

"יחד כל ילדי ישראל". המשפט הכל-כך מפורסם הזה, הוא הביטוי המוצלח והמדוייק ביותר לתאר את הצלחת השיא של התהלוכות השונות שהתקיימו השנה בל"ג בעומר בעיר הקודש טבריה, בארגון בית חב"ד ותלמידי ישיבת תות"ל בעיר ● השנה התקיימו שלש תהלוכות, בהתשתתפות שיא מכל גווני הקשת של ילדי ישראל בעיר לדיווח ולתמונות
טבריה: שלוש תהלוכות כבשו את העיר  ● גלריה

"יחד כל ילדי ישראל". המשפט הכל-כך מפורסם הזה, הוא הביטוי המוצלח והמדוייק ביותר לתאר את הצלחת השיא של התהלוכות השונות שהתקיימו השנה בל"ג בעומר בעיר הקודש טבריה, בארגון בית חב"ד ותלמידי ישיבת תות"ל בעיר.

השנה התקיימו שלש תהלוכות, בהתשתתפות שיא מכל גווני הקשת של ילדי ישראל בעיר.

התהלוכה לציבור הכללי – התקיימה באצטדיון העירוני, והשתתפו בה כ-1500 ילדים והורים. לאחר צעדה מרשימה ברחוב בר-כוכבא, נפתחה התוכנית באמירת י"ב פסוקים, נתינת צדקה ושמיעת סיפורו של רשב"י. ולאחר מכן צפו הילדים בהופעה אומנותית של טיסנים ומסוקים זעירים שביצעו פעלולים. במרכז האירוע הגיע המסוק שהטיס 18 זוכים מאושרים בשמי טבריה.

כמו"כ הוגרלו עשרות פרסים יקרי ערך. הצפיפות בסיום האירוע ליד עמדות הרישום לקייטנת חב"ד – היא ההוכחה הטובה ביותר להצלחת האירוע, באיכות כמו גם בכמות.

בנוסף, באיזור הקריה החרדית בעיר התקיימה תהלוכה מיוחדת לתלמידי הת"תים, ובשנה זו התהלוכה רשמה הצלחה אדירה, והשתתפו בה כ-400 תלמידי הת"תים בעיר. הודות למסירותם של תלמידי ישיבת תות"ל בעיר, ובארגונו של ראש הישיבה הרב ברוך לבנוני – תקנתו של הרבי הצליחה לכבוש את כל החוגים החרדיים בטבריה. חסידים לצד ליטאים, ספרדים לצד אשכנזים, צעדו ברחובה של עיר, הכריזו יחדיו את י"ב הפסוקים, שמעו דברי תורה וחסידות וזכו בספרי קודש ופרסים רבים.

"כל ילד מכם הוא שליח לקרב עוד ילד יהודי לתורה" הכריז הרב קרמר, מנהל בית חב"ד, ובאחת הפך את כל המשתתפים לחב"דניקים…החידוש של השנה היה בקיום כינוס נוסף עבור בנות חרדיות, שרשם גם הוא הצלחה בלתי נתפסת, וכ-300 תלמידות מכל גווני הציבור החרדי התכנסו יחדיו סביב תוכנית מיוחדת במינה שכללה מופע אומנותי וחידון מולטימדיה עמוסים בתוכן חב"די. "הפצת המעיינות" כפשוטה.

"איך יתכן שעד השנה לא התקיים אירוע מיוחד כזה בעירנו" נשמעה אחת המורות של "בית יעקב" בעיר תמהה באזני חברתה בסיום האירוע. עבור המארגנות – שלוחות חב"ד בעיר – לא היה צורך בהוכחה טובה יותר לכך שהאירוע פעל את פעולתו…"התהלוכות המוצלחות ישמשו בעז"ה פעולה נמשכת. הן אינן מביאות אחריהן מנוחה, אלא אדרבה – נותנות לנו כח ותנופה להמשיך הלאה בשליחות הקדושה שמסר לנו הרבי, לכבוש את העיר כולה ולהכין אותה לביאת משיח צדקנו", מסכם הרב קרמר, מנהל בית חב"ד. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.