מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשע״ב 07.05.2012

וועידת מנהלי מוסדות חב"ד תיערך השנה ליד נתניה

פירסום ראשון: בשעה זו יוצאת הודעה למנהלי מוסדות חב"ד בארץ כי ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסיד חב"ד תיערך השנה ביום ראשון י"ג סיוון במרכז האירועים והכנסים 'שדות' ליד נתניה ● הועדה המייעצת החליטה: לא תותר השתתפות פוליטיקאים ואישי ציבור במהלך הועידה בכדי לא להפריע למהלך הדיונים והסדנאות, השתתפותם תהיה אך ורק במהלך הסעודה בזמן מוגדר ● יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב: "לכינוס יש חשיבות רבה למען התפתחות מוסדות הרבי באה"ק"  לסיפור המלא
וועידת מנהלי מוסדות חב

פירסום ראשון: בשעה זו יוצאת הודעה למנהלי מוסדות חב"ד בארץ כי ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסיד חב"ד תיערך השנה ביום ראשון י"ג סיוון במרכז האירועים והכנסים הגדול  'שדות' הממוקם בלב השדות והפרדסים הסמוכים לעיר נתניה.

ל-COL נמסר כי מקום זה נבחר על ידי ועדת הכנס לאחר שהוגשו בפניה מספר מקומות ומרכז האירועים בלב השרון נמצא כמתאים ביותר.

בימים אלה מגבשים חברי הועדה המייעצת של הכינוס המורכבת מנציגי מנהלי המוסדות את התכנים של הסדנאות.

כבר בשלב זה הוחלט כי בשונה משנים עברו, לא תותר השתתפות פוליטיקאים ואישי ציבור במהלך קיום הועידה בכדי לא להפריע למהלך הדיונים והסדנאות, השתתפותם תהיה אך ורק במהלך הסעודה בזמן מוגדר.

מרכז האירועים 'שדות' משתרע על שטח של 16 דונם בלב שדות ופרדסי השרון ואולם הועידות שבמרכזו שוכן בליבו של גן מעוצב ברוח הפנג שווי העשוי מעץ וזכוכית, ריחוק המתחם ממקום יישוב מקנה מרגוע והרחבת הדעת למנהלים העמוסים בעבודה כל השנה.

ממשרדי אגודת חסידי חב"ד נמסר כי מטרת הועידה לכנס את כל המנהלים מתוך אחווה ואהבת אחים לסייע האחד לרעהו מתוך נסיונם העשיר בעצה ומעש ולהביא בפני מנהלי המוסדות מגוון דרכים ואפשרויות יצירתיות לפיתוח מוסדות חב"ד באה"ק בגשמיות ורוחניות.

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי לכינוס יש חשיבות רבה למען התפתחות מוסדות הרבי באה"ק והוא פועל יוצא מהוראת הרבי לאגו"ח "לפתח המוסדות ולהציע הצעות מתוך אהבת חסידים ואהבת אחים" (אג"ק, אגרת אשנ"ח).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.