מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תשע״ב 05.05.2012

ח"כ משה גפני: "ננסה להקים ממשלה בהנהגת גוש השמאל"

יו"ר "דגל התורה", משה גפני: "על רקע התנהלותו של הליכוד אני לא בטוח שלא ננסה לבדוק אופציות נוספות, דוגמת הקמת ממשלה בהנהגת גוש השמאל" לסיפור המלאסופית: הכנסת תתפזר ביום רביעי; בחירות בי"ז אלול תשע"ב
ח
חבר-הכנסת הרב משה גפני מ'דגל התורה' (צילום: מאיר אלפסי, אתר 'כיכר השבת')


מאת כתב COL

יו"ר מפלגת "דגל התורה", חבר-הכנסת משה גפני, התראיין בסוף-השבוע למוסף האקטואלי של עיתון 'המבשר' בעקבות ההחלטה לצאת לבחירות.

"העם הולך לבחירות מיותרות", אמר גפני, "זה בזבוז זמן, בזבוז הון עתק למדינה, בחירות שתפגענה במיעוטים, לא היה לנו עניין בהקדמת הבחירות לאף-אחד מבין מרכיבי הקואליציה לא היה עניין בהקדמת הבחירות ובוודאי שלא לאופוזיציה. פשוט נגררנו לשם, כולם נגד, אבל מדברים כלפיי חוץ בעד".

עוד אומר גפני: "אין ספק שבחירות על רקע מלחמות חרדים-חילונים עשויות להגדיל את כוחנו הפוליטי. אבל מה כל זה שווה כשהרחוב הישראלי מולעט בשנאת חרדים, בהתכחשות מוחלטת לתורת ישראל ולמסורת ישראל?!".

'המבשר' מציין כי "לדברי בכירים ביהדות התורה נתניהו רמז להם כי באופן כללי הוא מעוניין בצילום המצב הקיים, קרי: כינון קואליציה עם הסיעות החרדיות, עם זאת, גם אם נניח שנתניהו מסוגל מידי פעם לדבוק בתכונת האמת וגם בעידן כל כך בעייתי על רקע האווירה המורעלת כלפיי הציבור החרדי, במערכת הבחירות הנוכחית, שום-דבר לא ברור".

על רקע דברי הבכירים, מצטט 'המבשר' את גפני: "על רקע התנהלותו הנוכחית של הליכוד אני לא בטוח שלא ננסה לבדוק אופציות נוספות, דוגמת הקמת ממשלה חלופית לנתניהו בהנהגת גוש השמאל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.