מערכת COL | יום י"א אייר ה׳תשע״ב 03.05.2012

הזדמנות שאסור לפספס: בואו להשתתף בתהלוכה הגדולה בארץ

בשנים האחרונות הפכה תהלוכת ל"ג בעומר בכפר סבא לתהלוכת ל"ג בעומר הגדולה בארץ-הקודש - עם למעלה מרבבת ילדי ישראל ● השנה, מצפים בבית-חב"ד בעיר להכפיל את כמות הילדים עם ארגון תהלוכה נוספת ● עכשיו, בפעם הראשונה, כל אחד ואחד מאיתנו יכול ליטול חלק בתהלוכה היקרה לרבי ● אז כמה ילדים אתם לוקחים על עצמכם? כל אחד יכול לתרום כפי יכולתו ולגרום נחת רוח לרבי לסיפור המלאבפנים: 10 דברים שלא ידעתם על תהלוכת ל"ג בעומר הגדולה בארץ-הקודש >>>● בקליק אחד אתה הופך לשותף: בואו לקחת חלק בתהלוכה
הזדמנות שאסור לפספס: בואו להשתתף בתהלוכה הגדולה בארץ
לחצו על הלינק המפנה לאתר בית-חב"ד ותהיו שותפים לתהלוכה היקרה לרבי!
10 דברים שלא ידעתם על תהלוכת ל"ג בעומר הגדולה בארץ-הקודש:

● בשנה השניה לשליחותו בכפר סבא של הרב אהרון קניבסקי ורעייתו, קיבל בערב ל"ג בעומר מכתב מהרבי, עם הוראה מיוחדת לנצל את ימי הל"ג בעומר במילואם, עם תוספת בברכה מיוחדת בגוף כתב יד קודשו של הרבי.

●  מאז הפכו תהלוכות ל"ג בעומר לפרויקט המרכזי והגדול ביותר שבית חב"ד בכפר סבא משקיע בו משאבים וכוחות רבים.

● ההכנות לל"ג בעומר מתחילות כל שנה מי"ט באייר - לקראת התהלוכה בשנה הבאה.

● במשך השנים הצליח בית-חב"ד למשוך רבבות ילדים לתהלוכות ולהפוך את אירועי ל"ג בעומר לאירוע הילדים העירוני הגדול ביותר בעיר במשך השנה כולה.

● תשובה מעודדת ומחממת את הלב זכו לקבל בבית חב"ד בכפר סבא מהרבי. בתאריך כ"ו אייר תשנ"א, במענה על דו"ח מתהלוכת ל"ג בעומר, כותב הרבי: "ת"ח ות"ח, ואשרי חלקם וגדול זכותם אזכע"צ".

בקליק אחד אתה הופך לשותף: בואו לקחת חלק בתהלוכה

● בהנהלת בית-חב"ד בכפר סבא הוחלט לקיים את הוראת הרבי "שלא ישאר אף ילד באה"ק, שאינו משתתף בתהלוכה". כבר 9 שנים שמושקע הון עתק כדי להביא את אמני הילדים המפורסמים ביותר כדי למשוך לתהלוכה את מרבית הילדים.

● האמנים הנחשבים כ"אלילי הילדים" עוברים שבוע לפני - תדרוך מיוחד, על מטרת האירוע ועל מסר ל"ג בעומר. הם משלבים זאת בתוך המופע המותאם כולו לתכנים של אירוע ל"ג בעומר.

● בשנת תשס"ח השתתף בתהלוכה האמן יובל שם טוב (המכונה "יובל המבולבל") והוא התרגש מאד מהרעיון של תהלוכות לג בעומר ואף הלחין שיר מיוחד לכבוד התהלוכה על "ואהבת לרעך כמוך". לאחר מכן השיר הוקלט בדיסק שנמכרו ממנו שני מיליון עותקים!

● בשנת תשס"ט המשטרה ביקשה להעביר את מקום האירוע לשטח גדול יותר בגלל שצפי הקהל הוא הרבה יותר מ-5,000 איש. אכן באותה שנה הגיעו לתהלוכה כעשרת אלפים ילדים בלע"ר.

● השנה החליטו בבית-חב"ד בכפר סבא ללכת בגדול "כפלים לתושיה" ולקיים שתי תהלוכות ענקיות אחת בליל ל"ג בעומר בפארק כפר סבא, השניה ביום ל"ג בעומר בכיכר העיר.

● בתהלוכות השנה מושקע הון עתק בפרסום באירועים יופיעו מיטב כוכבי הילדים בישראל. בבית-חב"ד בכפר סבא מצפים השנה לשבור שיא ולהגיע להשתתפות בע"ה אלפים רבים של ילדים לאירוע לכבודו של רשב"י.

בקליק אחד אתה הופך לשותף: בואו לקחת חלק בתהלוכה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.