מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשע״ב 02.05.2012

JEM פונה לציבור: שמרו זכרונות הוריכם עם הרבי ● גלריה

פרסום ראשון: חברת JEM יוצאת בימים אלו בקריאה מיוחדת אל ציבור חסידי חב"ד בעולם: "שמרו את הזכרונות של הוריכם עם הרבי ● מנהל מוסד JEM הרב אלקנה שמוטקין: "הזמן קצר והמלאה מרובה. מטרתנו להגיע לכל אדם ואדם שזכה לקבל הוראות והדרכות מהרבי, ולתעד את כל הזכור לו מאותם רגעים" כל הפרטים
JEM פונה לציבור: שמרו זכרונות הוריכם עם הרבי ● גלריה
חסידים מתראיינים לפרויקט המיוחד

חברת המחקר והתיעוד החב"דית JEM יוצאת בימים אלו בקריאה מיוחדת אל ציבור חסידי חב"ד בארץ ובעולם: "שמרו את הזכרונות של הוריכם עם הרבי".

במסגרת הפרוייקט המיוחד "מפגשים עם הרבי", ערכו בשנים האחרונות צוותי JEM בניו יורק וברחבי העולם מאות ראיונות עם אישים שונים על היכרותם ופגישותיהם עם הרבי, החל מראשי ממשלה ונשיאי מדינות, מנהיגים יהודיים וגדולי תורה מכל החוגים, וכן עם רבים מאנ"ש חסידי חב"ד המבוגרים, שזכו ליחידויות קודש, הוראות והדרכות מהרבי.

במסגרת מפעל ענק זה נערכו אלפי שעות של ראיונות בהם תיעוד יקר ערך של הוראות הדרכות ויחידויות מהרבי בכל התחומים. ראיונות אלו מתפרסמים בחלקם בהפקות השונות של חברת JEM, כמגזין הווידאו השבועי "תורת חיים", פרוייקט התיעוד "שנים ראשונות", סדרת "אמונה ובטחון", ובשורה של הפקות איכות נוספות.

בימים אלו יוצאים בחברת JEM בקריאה לציבור אנ"ש ברחבי העולם להשתתף במבצע מיוחד של שימור הזכרונות המשפחתיים של ההורים עם הרבי.

בחברת JEM מסבירים את הרעיון שמאחורי הפרוייקט, אשר רבים מהחסידים זכו למה שלא זכו לו הדור הצעיר, שלא ראה את הרבי. הדור המבוגר זכה להיות קרוב אל הרבי בגשמיות, לשהות במחיצת קדשו ביחידות, ולקבל ממנו עצה ותושייה. הרבי האיר את עולמם בהוראות והדרכות בחייהם האישיים, בעבודת ה' שלהם, בשליחותם בשדה החינוך ובשטח העסקנות הציבורית.

"מחובתנו הבסיסית לשמר ולתעד קשר זה עבור ילדינו, שידעו וילמדו כיצד הרבי נתן כל כך הרבה להורים והזקנים שלנו. אנחנו חייבים לעשות זאת בהקדם האפשרי, לפני שיהיה מאוחר מדי", מדגישים בחברת JEM.

במסגרת המבצע יגיעו צוותי התיעוד של JEM אל המרואיין, יתעדו בראיון איכותי ובצילום ומקצועי את קורות חייו וסיפורו האישי המיוחד עם הרבי.

הראיון המצולם יישמר בארכיון התיעוד של חברת JEM, ויהווה מקור רב ערך למחקר ותיעוד חייו ופעלו של הרבי. החומר יעמוד גם לשירותם של גופי מחקר בינלאומיים וחוקרים המבקשים לעמוד על חייו ופועלו של הרבי נשיא דורנו. עותק מהראיון יקבלו למשמרת גם בני המשפחה שהשתתפו בעלויות של עריכת הראיון.

הרב יחיאל קייגען, העומד בראש פרוייקט "מפגשים עם הרבי", אומר כי "מבצע שימור הזכרונות מהווה למעשה את מימוש הוראותיהם של הרבי ושל הרבי הריי"צ לחסידי חב"ד, להעלות על הכתב ולשמר את הזכרונות מהרבי.

הרבי הריי"ץ כותב באגרת להרב גרשון חן (אגרת א'רי): "בטח זוכר ידידי שי' אותם הימים הבהירים שזכה לראות את הוד כ"ק אאמו"ר הרה"ק זצוקללה"ה נבג"ם זי"ע, ולשמוע דא"ח, שיחות הקדש בזמני ההתוועדות, זכה להיות ביחידות . . כל אחד ואחד מאנ"ש ותלמידי התמימים יחיו צריך להעלות בכתב על הגליון באיזה שפה שנקל לו יותר, אם בלה"ק או בשפה המדוברת את כל זכרונותיו, ומי שכבד לו לכתוב בעצמו, הנה לגודל עוצם טובתו הפרטית בגשמיות וברוחניות ולטובת הכלל ולזכות בזכותי הקודש - ישתדל להשיג מי שיוכל לכתוב את אשר יספר לו".

גם הרבי מעורר רבות על עניין תיעוד הזכרונות, ולדוגמה: "ת"ח על שממשיך ברשימת זכרונותיו משיחות הקודש ומעשי אבות, ובטח יעשה כן גם להבא לזכות את הרבים".

מנהל מוסד JEM הרב אלקנה שמוטקין, אומר כי "הזמן קצר והמלאה מרובה. מטרתנו להגיע לכל אדם ואדם שזכה לקבל הוראות והדרכות מהרבי, ולתעד את כל הזכור לו מאותם רגעים נעלים. זהו פרוייקט שאין ערוך לחשיבותו, והוא יביא תועלת עצומה הן למשפחת המרואיין, לחסידי חב"ד ולכלל ישראל. אנו קוראים לכל יחיד ומשפחה להשתתף במפעל זה, ובטוחים שרבים ינצלו את ההזדמנות הנדירה שאנו מגישים להם".

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למשרדJEM  בניו יורק, בטלפון 718-774-6000, ולמשרדJEM  בישראל, בטלפון 03-9608018. בדואר האלקטרוני: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.