מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״ב 01.05.2012

הכפר כמרקחה: "קרא את ההוראה ותחתום", מפצירים הילדים

כפר חב"ד כמרקחה: "אדוני, קרא את ההוראה ותחתום", מפצירים ילדי החמד של כפר חב"ד בכל מי שנקרה בדרכם. כפי שנחשף ב-COL מדובר במבצע משולב של ועד כפר חב"ד לרגל הפרארד הגדול שיערך בל"ג בעומר ● במסגרת המבצע, נדרשים הילדים להחתים כמה שיותר עוברים ושבים כי הילדים קראו את הוראות הרבי לכפר חב"ד  לסיפור המלא וגם: מה חושבים גולשי COL על המבצע החדש >>>
הכפר כמרקחה:
צילום: COL
כפר חב"ד כמרקחה: "אדוני, קרא את ההוראה ותחתום", מפצירים ילדי החמד של כפר חב"ד בכל מי שנקרה בדרכם. כפי שנחשף ב-COL מדובר במבצע משולב של ועד כפר חב"ד לרגל הפרארד הגדול שיערך בל"ג בעומר. 

במסגרת המבצע, נדרשים הילדים להחתים כמה שיותר עוברים ושבים כי הילדים קראו את הוראות הרבי לכפר חב"ד. הכיתה שתפרסם למירב האנשים את הוראות הרבי תקבל פרס כיתתי בסך 1,000 ש"ח.

מאז פירסום הידיעה אמש ב-COL מוצפת המערכת בתגובות:

+ "עברתי הערב ליד החיידר אידיש, שלושה ילדים חמודים, שרק רוצים "לספר" לי חידוש מהרבי ולקבל חתימה. איך אפשר להשאר אדיש לזה?! ישר כוח על היוזמה הברוכה הזו!"

+ "רחובות הכפר היו מלאים היום בילדים!זרק החתימו והחתימו והחתימו!
כלכך יפה לראות!רק חבל שהדרך ללפיסקר ארכה לי חצי שעה במקום 10 דקות.. אני מצדיע ליוזם המבצע!אשרינו שיש לנו כאלה ילדים מבצעים ויוזמים בכפ"ח!"


+ "חשבתי שאני חולם, שמישהו אירגן לי משהו מוזר. כל דקה ילד. קינאתי בכם כפר חב"דים, אין עוד מקום בעולם שברחוב עסוקים ככה בענייני ל"ג בעומר והוראות של הרבי. הקפדתי לפני כל חתימה שחתמתי לשאול את הילד מה המשפט ומה זה אומר, שאדע לפני שאני חותם...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.