מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״ב 26.04.2012

שנתיים ל"אחד משלנו": 100 מרואיינים, 100 עסקים ● מיוחד

"לאחר קביעת המזוזה, הפרסום ב'אחד משלנו' - גרם לעסק שלנו לזנק" - כך העיד אחד מבעלי העסקים שהתארח במדור העסקים של COL המתפרסם מידי שבוע כאן באתר, במסגרת מגזין שישי ● מרואיינת אחרת, בעלת עסק מצליח, מספרת כי 5 דקות לאחר שעלתה הכתבה היא קיבלה טלפון מארה"ב להזמנת שירות וקביעת פגישה ● שנתיים להשקת המדור המיוחד, קבלו הצצה למאחורי הקלעים ● וגם: בעל עסק ומעוניין להיחשף במרכז התקשורת החב"די? עכשיו זה הזמן!  לסיפור המלא
שנתיים ל
חלק מבעלי העסקים שהתארחו במדור הפופולרי
מאת שלומית, COL

מדור העסקים של COL אחד משלנו המתפרסם מידי שבוע במגזין שישי מציין בשבועות אלו שנתיים של פעילות.

עד כה, מעל 100 אנשי עסקים מאנ"ש התפרסמו במדור וזכו לרייטינג עצום ולחשיפה רחבת-היקף וכמובן להנעה לפעולה.

המדור, מהווה מעין פלטפורמה לאנשי עסקים עצמאים מחב"ד ולנותני שירות מקצועיים להתפרסם מעל גלי האתר ולהיחשף לאלפי הגולשים בארץ ובעולם.

מה במדור?

הכתבה מפרטת את ההיצע העסקי של המרואיין, נותנת מבט אישי על חיי העבודה שלו מתוך דגש על היותו חסיד חב"ד ומאפשרת לו לתת טיפים שונים ומגוונים בתחום עיסוקו וכן כללים ופתרונות בעולם העסקים.

במדור התראיינו בעלי מקצוע מקשת רחבה של תחומים שהציגו את נבכי העסק וקיבלו במה אולטימטיבית המגיעה לקהל היעד באופן ישיר ומכוון ופוגשת אותו באתר החדשות המוביל של חב"ד, כאשר הוא מתעדכן בחדשות מאנ"ש בקהילתו ובכלל.

האתר, בנוסף לחדשות ולאקטואליה, מהווה קודם כל מפגש עם ההווי החב"די. התמונות, הניואנסים והקודים החברתיים מעניקים תחושה של בית לגולשים. לא בכדי COL הוא דף הבית של חסידי חב"ד ברחבי הארץ והעולם זה למעלה מעשר שנים.

חשיפה עולמית

מפרסמים רבים מדווחים על חשיפה יוצאת מן הכלל ועל עליה בביקוש לאחר פרסום הכתבה. בנוסף, ההשתתפות במדור כמוה כפלומבה חב"דית על העסק.

אחד המרואיינים שהתארח בכתבה, סיפר: "לאחר קביעת המזוזה, הפרסום 'באחד משלנו' - זוהי נקודת הזינוק ומוצא ראשון להרצת העסק".

מרואיינת אחרת, בעלת עסק מצליח ומקצועי בהחלט מספרת כי 5 דקות לאחר שעלתה הכתבה היא קיבלה טלפון מארה"ב להזמנת שרות וקביעת פגישה. "באותו הזמן, לא הייתי ליד מחשב ולא ידעתי כלל שהכתבה כבר עלתה", היא מספרת. "הטלפון הזה, היה אפוא העדכון המשמח ביותר לכך שהכתבה כבר עלתה, ומאז ב"ה לא מפסיקים לצלצל".

איך מתפרסמים?

כעת, מערכת COL, מרחיבה את תפוצת המדור ומעוניינת לאפשר לכמה שיותר בעלי עסקים ועצמאיים מאנ"ש להצטרף לאינדקס העסקים החב''די הגדול.

באם אתם בעלי עסק גדול כקטן, או אנשי מקצוע עצמאיים שלחו את פרטיכם האישיים: טלפון, כתובת ומייל וכן את תחום עיסוקיכם למייל: [email protected] ואנו נחזור אליכם.

הזדרזו לשלוח והבטיחו את מקומכם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.