מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תשע״ב 24.04.2012

סגולה נפלאה: מבצע "ח"י לתהלוכות" יצא לדרך

ל"ג בעומר מתקרב וכמידי שנה יצא לדרכו מבצע הענק המקיף את כל אנ"ש, במסגרתו נתרמות עשרות אלפי שקיות שתייה לילדי ישראל המשתתפים בתהלוכות הקודש שיזם הרבי ● בוועד האברכים המארגן את המבצע קוראים לכל אנ"ש להשתתף במבצע, לתרום סך של 180 ₪, לכבוד רשב"י ולכבוד הרבי. בכסף זה יקבלו השלוחים ללא כל תשלום שקיות שתייה עבור ילדי התהלוכות לסיפור המלא
סגולה נפלאה: מבצע

ל"ג בעומר מתקרב וכמידי שנה יצא לדרכו מבצע הענק המקיף את כל אנ"ש, במסגרתו נתרמות עשרות אלפי שקיות שתייה לילדי ישראל המשתתפים בתהלוכות הקודש שיזם הרבי.

בוועד האברכים המארגן את המבצע קוראים לכל אנ"ש להשתתף במבצע, לתרום סך של 180 ₪, לכבוד רשב"י ולכבוד הרבי. בכסף זה יקבלו השלוחים ללא כל תשלום שקיות שתייה עבור ילדי התהלוכות. הסכום נקבע בהתאם להוראת הרבי מהמכתב הכללי בל"ג בעומר תשמ"ט לתרום בקשר לל"ג בעומר "במספר ח"י".

מתחילת השבוע ניתן לתרום באמצעות כרטיס אשראי בטלפון 03-7921-770 (ומחו"ל: 972-3-7921-770) או על ידי משלוח לת.ד. 138 מירון 13910 או באתר שכתובתו: www.chabadonweb.com/lagchay

רשימת התורמים תועבר אי"ה ביום ל"ג בעומר עצמו הן לרבי והן לציון הרשב"י. מארגני המבצע מדווחים כי בשבע שנות קיומו הגיעו לידיהם סיפורים רבים אודות תורמים שנושעו בענייניהם האישיים בעקבות תרומתם לתהלוכות הקודש.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.