מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תשע״ב 24.04.2012

ליברמן בבי"ס 'אור אבנר' בבאקו: "כמו חלום לא אמיתי" ● גלריה

שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ערך ביקור מיוחד בבית-ספר חב"ד בבאקו שבאזרבייג'ן ● השר נדהם למראה עיניו ואמר כי קשה להאמין עד שלא רואים ונפגשים במציאות הזו, פנים אל פנים: "זה היה נראה כמו חלום לא אמיתי, שבמדינה מוסלמית יוקם בית ספר יהודי, בתמיכת הממשל, בכזה פאר והדר" לסיפור המלא 
ליברמן בבי
שר החוץ אביגדור ליברמן בביקור בבית-ספר חב"ד, לצד השלוחים (צילום: חב"ד באקו)
לכבוד מלאות עשרים שנה לכינון יחסים דיפלומטים בין ישראל לאזרבייג'ן, ערך שר החוץ יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ביקור מדיני מיוחד במדינה, בראש משלחת מיוחדת מטעם ישראל.

ליברמן, העומד בצמרת הדיפלומטיה הישראלית, ניצל הזדמנות זו כדי לערוך ביקור בקהילה היהודית ולהפגש עם ראשיה.

המפגש המיוחד עם ראשי הקהילה היהודית והארגונים היהודיים במדינה נערך באולם בית הספר 'אור אבנר חב"ד' השוכן בקרית החינוך היהודי בבאקו, בצוותא עם שגריר ישראל באזרבייג'ן מר מיכאל לוטם ושל מר רון שכטר קונסול נתיב.

כזכור, הוקמה קרית החינוך בסיועו של נשיא המדינה מר אלהם אלייב ורעייתו העומדת בראש קרן צדקה מיוחדת, אשר חנך בצוותא עם נשיא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים ר' לוי לבייב את המקום לפני מספר שנים.

את המפגש עם הקהילה היהודית ליווה השליח הרב שניאור סגל, שבמהלך הביקור כולו נלווה אל שר החוץ, תוך שהוא מציג בפני שר החוץ את כל הפעילים וראשי הארגונים הפועלים במדינה.

כאשר נכנס שר החוץ לבית הספר הוא נדהם למראה עיניו ואמר כי קשה להאמין עד שלא רואים ונפגשים במציאות הזו, פנים אל פנים. "זה היה נראה כמו חלום לא אמיתי, שבמדינה מוסלמית יוקם בית ספר יהודי, בתמיכת הממשל, בכזה פאר והדר", אמר ליברמן.

בכיתה ללימודי עברית הוא התרגש לשוחח עם הילדים בעברית. הוא נפגש ושוחח עם הנהלת בית הספר, המורים וצוות החינוך. ליברמן הסתובב בין הכיתות ושוחח עם כמה מהילדים. לסיכום הוא ביקש למסור את הערכתו הרבה ואת תודתו לר' לוי לבייב, "על ההשקעה והמסירות למען החינוך היהודי בכל פינה בעולם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.