מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשע״ב 23.04.2012

כך צינו את כ"ח ניסן בת"ת "תפארת מנחם" בביתר עילית

בתלמוד תורה תפארת מנחם בביתר עילית לקחו את כ"ח ניסן ברצינות רבה. פעילות ענפה ומרתקת ציפתה לתלמידם כאשר נפרסו בחצר שש תחנות לחיזור ההתקשרות לרבי ● התלמידים צפו בקטע משיחת כ"ח ניסן, ויצאו התלמידים לחצר לביצוע המשימות ● בסיום כל תחנה קיבל התלמיד כרטיס על ביצוע המשימה בתחנה  לדיווח ולתמונות   
כך צינו את כ
בתלמוד תורה תפארת מנחם בביתר עילית לקחו את כ"ח ניסן ברצינות רבה. פעילות ענפה ומרתקת ציפתה לתלמידם כאשר נפרסו בחצר שש תחנות לחיזור ההתקשרות לרבי.

בשעה 11:00 התכנסו כל תלמידי הת"ת ברחבה בתוך הת"ת והרב דוד דהן רכז המבצעים הדריך את התלמידים על המצפה להם בחצר: שש תחנות התחזקות. תחנת צדקה – נתינת מטבע לצדקה ואמירת הפסוק "גדולה צדקה שמקרבת את הגאולה".

תחנת גאולה ומשיח – שמיעת קטע משיחת כ"ק הרבי בעניין גאולה ומשיח. תחנת 12 הפסוקים – אמירת 12 הפסוקים יחד ובקול. תחנת לימוד בע"פ – לימוד בע"פ קטע השיחה "עשו כל אשר ביכולתכם" מתוך חוברת מיוחד שהודפסה ע"י הרב יוסי מיירס.

תחנת החלטה טובה – בה התלמידים כתבו והחלטה החלטה טובה. לאחר מכן השמיע משפיע התלמוד תורה הרב מנחם מענדל רוט דברי התעוררות ויחד צפו התלמידים ע"ג מסך קטע משיחה כ"ח ניסן "עשו כל אשר ביכולתכם". בסיום השיחה יצאו התלמידים לחצר לביצוע המשימות. בסיום כל תחנה קיבל התלמיד כרטיס על ביצוע המשימה בתחנה ולאחר צבירה של כל ששת הכרטיסים תוגמל בקרטיב מרענן.


שיתוף הפעולה של התלמידים והצוות העלתה קורת רוח רבה למנהל ולמשפיע אשר צפו מהצד בכל הפעילות. ויהי רצון שבזכות זה יבוא משיח צדקנו תכף ומיד ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.