מערכת COL | יום כ"ט ניסן ה׳תשע״ב 21.04.2012

דנייפרופטרובסק חגגה בבר מצוה ● גלריית ענק

עשרות שלוחים מדנייפרופטרובסק ומאוקראינה, וקהל נכבד של ידידים מקורבים ואנ"ש, השתתפו בחגיגת בר המצוה לת' מנחם-מענדל בנו בכורו של הרב משה וובר מוותיקי השלוחים בעיר מנהל חינוכי במכללת בית חנה ומייסד הסמינר לבנות חו"ל בעיר  לדיווח ולתמונות
דנייפרופטרובסק חגגה בבר מצוה ● גלריית ענק
עשרות שלוחים מדנייפרופטרובסק ומאוקראינה, וקהל נכבד של ידידים מקורבים ואנ"ש, השתתפו בחגיגת בר המצוה לת' מנחם-מענדל בנו בכורו של הרב משה וובר מוותיקי השלוחים בעיר מנהל חינוכי במכללת בית חנה ומייסד הסמינר לבנות חו"ל בעיר.

הסב הרב צבי רוזנפלד כובד בהקראת מכתב קודש של הרבי לבר מצוה  והסב המחנך הנודע הרב ישעי' וובר ביאר בהרחבה מרובה ובטוב טעם על מהות יום הבר המצוה במקורות התורה, כמו"כ הודה מקרב לב לרב העיר על טוב ליבו היוצא דופן ועל האווירה המיוחדת של שלום ואחדות השוררת בעיר המלך בזכותו.
 
השליח הרב שמואל קמינצקי רבה של העיר סיפר על מנדי חתן הבר מצוה שגדל להיות 'תמים' חסידי ובעזרתו ודאגתו לאחרים ניכרת ברכתו הק' של הרבי לעיר דנייפרופטרובסק, כמו"כ ציין בדבריו כי משפחת וובר חוגגים בשנה זו בר מצוה שנים להיותם שלוחים בעיר, ורואים כיום את תוצאות גודל עשייתם בתחום החינוך וקירוב יהודים לתורה ומצוות.
 
לאחר שהרב משה-לייב וובר העניק לבנו שטר 'דולר' שקיבל מהרבי, צפו האורחים בוידאו מרגש מטקס הנחת התפילין של מנדי שנערך ב-770 ובאוהל הק', קליפ מושקע ונדיר שנערך במיוחד בסיוע ארגון 'הפנסאים' בהפקת ר' דני פינקלמן.
לאחר דברי ברכה מהאורחים הנכבדים, חתן הבר מצווה החל באמירת המאמר המסורתי 'איתא במדרש תילים'.
 
לאלו שאינם דוברים את השפה, הפיקה המשפחה לראשונה מצגת תלת מימד מיוחדת המלווה בהסברים ייחודים את עומק המאמר ולאורך זמן אמירת המאמר חוה הקהל חוויה אינטראקטיבית ייחודית שהוצג לראשונה.

לסיום, קרא המנחה לכל האורחים לקבל עליהם החלטה טובה כמתנת יום ההולדת לחתן הבר מצוה ובסיומה נציג הקהילה זכה בשטר 'דולר' מהרבי לאורחים שקיבלו על עצמם ההחלטה טובה.
 
את סעודת בר המצווה המפוארת הכין ר' מנדי גולשמיד בעל קייטרינג 'מענדי'ס בעיר, שעשה הכל למען הצלחת האירוע.
 
הפקת האירוע - מיכאל כפלין הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.