מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשע״ב 18.04.2012

הערכת מצב – עונת נסיעות הקיץ ● מילה של קמיסר (פ)

רגע לפני פתיחת עונת נסיעות הקיץ, העונה החמה של ענף התעופה, כינס אפרים קמיסר, מנהל אתר www.OnlyNY.CO.IL הערכת מצב כוללת בה נטלו חלק עשר אצבעותיו ומקלדת אחת והרי לפניכם פרוטוקול הישיבה. אז איך ייראה הקיץ הקרוב? חם!! נ.ב. יש כעת כרטיסים אפילו ב741 דולר  לטור המלא
הערכת מצב – עונת נסיעות הקיץ ● מילה של קמיסר (פ)
אפרים קמיסר
"נו? אז מה הצפי לג' תמוז, בשנה שעברה סיפרת לנו שבגלל שזה נפל בחודש יולי זה יקר יותר, והשנה בשעה טובה זה ב-יוני, אז מה קורה?"
נכון מאוד! השנה ניתן יהיה לטוס בתקופת האביב בכלל וכן בתקופת ג' תמוז במחירים לא רעים בכלל. אבל... לא בטיסות ישירות. בשלושת החברות המפעילות טיסות ישירות לניו יורק, - אל על, דלתא ויונייטד, מחיר המינימום די זהה, והוא קצת מעל 1300 דולר.
ואני הקטן תמהה, מדוע בחורף שילמנו בישיר 900 דולר ועם הופעת הפרפר הראשון באביב נוסקים להם המחירים? משכורת הטייסים והדיילים נותר זהה כמו בחורף וגם חברת הקייטרינג מספקת את המנה בדיוק באותו המחיר, אז למה יקר יותר??
פשוט כי זו העונה שכולם טסים בה, אז למה לא לעשות קופה??

יש צפי למבצע
ניתן בהחלט לומר כי יש בשוק צפייה למבצע שייצא אולי בסמוך ליום העצמאות ויוזיל במשהו את מחירי הכרטיסים לעונת האביב.
הימור שלי? אולי כרטיסים ב1164 דולר, או 1200 דולר + 64 נקודות מתמיד. מעניין לראות אם באמת יבוא משהו.. אגב, בדרך כלל כש'אל על' שהיא המוביל הגדול בקו מוציאה מבצע, דלתא ויונייטד מיישרות קו מהר מאוד.
קחו בחשבון שגם אם ייצא משהו, סביר להניח שזה יכלול רק יציאות מהארץ עד אמצע/סוף חודש יוני ובוודאי לא את חודשי יולי – אוגוסט.

דרך אירופה בזול יותר
לעומת החברות הישירות, בחברות האירופאיות העסק נראה אחרת לגמרי. שפע של כרטיסים מתחת ל-1000 דולר.
הגדילה לעשות חברת 'טורקיש איירליינס' אשר יצאה היום במבצע לתקופת האביב במסגרתו היא מציעה כרטיסים לניו יורק דרך איסטנבול במחיר של 741 דולר!! בנוסף, חשוב לציין, כי בחברה הטורקית עדיין ניתן לשלוח שתי מזוודות ללא תשלום נוסף. מדהים!
רק תשכנעו את האישה שזה מספיק בטוח, או קבלו אישור מ-אמא והבטיחו לה שלא תניחו תפילין ליהודים אחרים על המטוס ותחסכו את חשיפת יהדותכם... גם למוסלמים יש זקן, מי חושד בכם?... והנה חסכתם סכום נאה מאוד.
מקומות ספורים בלבד!

לסיכום:
מתכננים לטוס בחודשיים הקרובים? ל"ג בעומר / חג השבועות / ג' תמוז / בנות - מדריכות לקעמפים.
אם מספקת אתכם טיסה עם עצירת ביניים, לכו על זה כבר עכשיו, וכל הזריז נשכר
אם אתם מהמתעקשים על טיסה ישירה, היאזרו בעוד קצת סבלנות. כרטיסים ב1350 – 1400 דולר תוכלו להשיג גם בעוד כמה שבועות, חבל סתם לרוץ. מה גם שבקרוב נקבל את המקומות בקבוצות ג' תמוז של רשת לכיש טורס וזה גם הצפי למחירים שם.
ניתן לעקוב בקביעות אחרי הפרסומים שאנו מעלים באתר, או להיות בקשר טלפוני עם מוקד ההזמנות.

מחנות הקיץ
פרט חשוב שיעניין את הנערות המתעתדות לטוס לארה"ב ל"קעמפ" בקיץ הקרוב.
כרגיל, מומלץ לצאת מהארץ לפני סוף חודש יוני ובכך לנצל את מחירי האביב התקפים בדרך כלל עד ה30 ביוני. אלא שהשנה ה-30 חל בשבת וכך יוצא שהאופציה המאוחרת ביותר תהיה לצאת ביום חמישי ה-28 לחודש.
בשל כך, צפוי כי היום הזה יהיה מלא מאוד ויהיה קושי בהשגת כרטיסים במחירים טובים, או אז תמצאו עצמכן בלית ברירה מתגלגלות אחורה ל-27 ול-26 ולא תמיד עם אישור של הנהלת בית הספר... עבורכן זו נקודה קריטית. צרו קשר כבר עכשיו עם הנהלת ה"קעמפ", סגרו מולם את כל הפרטים ונוכל לצאת לדרך לסדר כבר מעכשיו כרטיסים מעולים כולל הוספת טיסות פנים במקרה הצורך וכדו'.

כמה הערות בשולי הפרוטוקול:
ב15 למרץ, אוחדו חברות התעופה האמריקאיות, יונייטד וקונטיננטל, ושתיהן פועלות כעת תחת השם יונייטד (איחוד - אחדות). לכן אם שמעתם לאחרונה על חברה חדשה כביכול שטסה לארץ אלו אותם המטוסים אותם הזמנים וכמו שהיה קודם עם קונטיננטל, הטיסות הן לנמל התעופה "ליברטי" בנוארק. איזו אחדות נפלאה.
פרט מעניין לכבדים שבינינו. בימים בהם חברות התעופה החלו גובות תשלום נוסף עבור כל דבר שרק ניתן, בואו נתכונן ליום בו נשלם עבור המשקל העודף שחלקנו נושאים על עצמנו. כמה אכזרי לראות ילד בן 12 השוקל בקושי 50 ק"ג משלם עבור משקל עודף במזוודה. ואם הוא היה שוקל 100 ק"ג והמזוודה לא הייתה בחריגה, מישהו היה אומר משהו?
לידיעה כללית, בבוא חברת התעופה לשכלל את כל נתוני המשקל בטיסה בכדי להעריך את כמות הדלק הנצרכת למסלול, נקבע כי הערכת משקל ממוצעת לאדם הינה 84 ק"ג. בחישוב של 10 דולר לכל ק"ג נוסף, זה יכול להיות עסק יקר מאוד... קחו אתכם ילד, זה יתקזז!
טייסים מתחשבים. טייסי חברת התעופה "איבריה" המוחים על פתיחת חברת בת לטיסות מוזלות, שובתים כבר קרוב לחודשיים, אך באופן מאוד מתחשב. הם הודיעו כבר כעת כי בחודשיים הקרובים ישבתו בימים שני ושישי, ובכך ישבשו בצורה חמורה את לוח הטיסות רק בימים אלו.
חברה נוספת הסובלת משביתות של ועד הטייסים היא "אייר קנדה" הקנדית. שם העניינים כבר יותר מתוחים. השבוע במפתיע נעדרו מאות טייסים ביום אחד מעבודתם בטוענה של מחלה. קחו זאת בחשבון
שנהיה רק מאוחדים, לא נסבול מעודף משקל, נטוס רק בזול, ולא נהיה חלילה חולים במפתיע.

קיץ בריא !



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.