מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשע״ב 18.04.2012

הרצאות באסטרונומיה בראי תורת החסידות

מזה כמה שנים ששיעוריו המרתקים של הרב ישראל מרילוס מומחה בקידוש החודש ומחבר הספרים חכמת ישראל ופיצוח הקוד השמימי, הצליחו לחדור לכל מיני מגזרים בארץ ובעולם. השיעורים מורכבים מגוון נושאים העומדים על הפרק ומבוססים ע"פ תורת החסידות לדיווח ולתמונות
הרצאות באסטרונומיה בראי תורת החסידות
מזה כמה שנים ששיעוריו של הגאון הרב ישראל מרילוס מחבר הספרים חכמת ישראל ופיצוח הקוד השמימי, הצליחו לחדור למגזרים רבים בארץ ובעולם. השיעורים מורכבים מגוון נושאים העומדים על הפרק ומבוססים ע"פ תורת החסידות. בין השיעורים שהתקיימו בחול המועד פסח נערך שיעור מאלף לחסידי תולדות אהרון בעיר בית שמש.

השיעור בבית שמש חולק לשנים, בחלקו הראשון של השיעור האזינו המשתתפים על שלילת הטענות מהמדענים היום על שיטת הרמב"ם באסטרונומיה שכאילו אינם נכונים, ובשיעור נכחו לדעת באופן קל וברור באמצעות הקרנת אנימציות מרהיבות עין בתלת-ממדי על מסך גדול שדברי הבל טוענים המה ודברי הרמב"ם מדויקים להפליא. בחלקו השני של השיעור האזינו לביאורים עמוקים בתורתו של הרבי על עניני אמונה.

הבתי כנסת היה מלא וגדוש באנשים שהיו צמאים לשמוע חסידות ובמשך שלש שעות הקשיבו מאות החסידים ויצאו מהשיעור מרותקים. בתמונות ניתן גם לראות כיצד משתתפי השיעור מקיפים את הרב אם שאלות רבות עד לשעות המאוחרות בלילה.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.