מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ד 12.09.2004

בית התבשיל 'אשל-בנימין' צפת בפעילות עזרה לחגים

בית התבשיל 'אשל-בנימין' צפת שעל-ידי כולל חב"ד יוצא בפעילות רחבת היקף של עזרה לתושבי צפת. הפעילות נערכת בשיתוף פעולה עם ראש העיר מר ישי מימון, סגן ראש העיר מר ראובן שדה, ויו"ר מחלקת הרווחה הרב פנחס קליך. במסגרת הפעילות הכללית של כל בתי התמחוי של כולל חב"ד לקראת ראש השנה, חולקו בצפת ערב החג, מאות רבות של סלי מזון לנצרכים מכל רחבי העיר. חלוקת המצרכים התאפשרה בעזרתו של תורם מחו"ל אשר התרשם מאד מהעשייה הנרחבת בצפת, וכבר הבטיח להמשיך את הפעילות אחרי החג לטובת תושבי צפת.
בית התבשיל 'אשל-בנימין' צפת בפעילות עזרה לחגים
הרב קליך, מר ראובן שדה והרב זאב קרומבי

את מאות הקרטונים ארזו בנות "האולפנית" בראשותה של המנהלת גב' הילרי, ובנות מדרשיית "צפנעת" בראשות הרבנית בזק. את חלוקת המצרכים ארגנו תלמידי הישיבה הקדם צבאית בראשות הרב ברונר. כל הפעילות הזו מצטרפת לפעילות השוטפת של בית התבשיל, הכוללת ארוחות חג בבית התבשיל לעשרות סועדים, וחלוקה של ארוחות חמות לכל הסועדים האחרים המרותקים לביתם.

כבר עם תחילת השנה התארגנו בנות מדרשיית "צפנת" לפעילות ייחודית של "שעת החסד לזיכרה של אדווה הי"ד". אדווה, תלמידת המדרשייה, התנדבה באופן קבוע לסייע בבית התבשיל, עד שנרצחה בפיגוע בצומת גהה.

בימי האבל עליה, הוחלט על ידי מנהל בית התבשיל הרב זאב קרומבי, ומנהלת המדרשייה הרבנית בזק לקיים פעילות קבועה של חסד לעילוי נשמתה.

בימים אלו, נקבעה שעה קבוע במערכת הלימוד של המדרשייה, בה יוצאות הבנות לעזור ולסייע לקשישים ונצרכים אחרים אשר נעזרים ע"י בית התבשיל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.