מערכת COL | יום כ"ה ניסן ה׳תשע״ב 17.04.2012

הרב לאו מצטרף לרשימת מרצי הנופשון השנתי של JLI

למשתתפי הנופשון השנתי היהודי של המכון ללימודי יהדות - JLI שיתקיים במהלך הקיץ הקרוב תהיה הזדמנות לפגוש את אחד מהדמויות הבולטים ביותר בעולם היהודי, הרב ישראל מאיר לאו, אשר יעביר מספר הרצאות לסיפור המלא
הרב לאו מצטרף לרשימת מרצי הנופשון השנתי של JLI

למשתתפי הנופשון השנתי היהודי של המכון ללימודי יהדות - JLI שיתקיים במהלך הקיץ הקרוב תהיה הזדמנות לפגוש את אחד מהדמויות הבולטים ביותר בעולם היהודי, הרב ישראל מאיר לאו, אשר יעביר מספר הרצאות.

הרב לאו, הרב הראשי לשעבר של ישראל, הינו אדם כריזמטי, מבריק ונערץ שביקר אינספור מנהיגים פוליטיים ודתיים ברחבי העולם, בניהם: נדלסון מנדלה, רונלד רייגן, ביל והילרי קלינטון, טוני בלייר ועוד.

בספרו 'מעמקים' מספר הרב לאו את סיפור הנס מעורר ההשראה של חייו באחד ממחנות הריכוז הנאציים הקטלניים וכיצד הצליח הוא לשרוד כנגד כל הסיכויים.

צאצא לשרשרת בת 1,000 שנים של משפחת רבנים, שימש הרב לאו כרב הראשי לישראל בין השנים 1993 ל2003, כאשר היום משמש הוא כרבה הראשי של העיר תל אביב ויו"ר 'יד ושם'. לאו הינו אחד מהדמויות הבודדות בעולם היהודי שהצליח לרכוש את אמונם והערצתם של ספרדים, אשכנזים והאוכלוסיות של אלו שאינם שומרים תורה ומצוות.

הרב לאו יצטרף לעוד שורה רחבה של מרצים בעלי שם שיחדיו יהפכו למערך מרשים של אישים שישאו דברים בפני משתתפי השבתון שייערך בי"ב אב בפורט לודרדייל, פלורידה.

למידע נוסף אודות משתתפי הסגל של הנופשון בקרו www.JRetreat.com/faculty 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.