מערכת COL | יום כ"ד ניסן ה׳תשע״ב 16.04.2012

משהו טוב עובר על 'כפר חב"ד' ● דעה

לא גוזמה תהיה האמירה כי 'כפר חב"ד' של החודשיים האחרונים הוא הוכחה ברורה לליווי השמימי לו העתון זוכה ● לא ייפלא שבכל שבעת הגיליונות שהופיעו מאז פתיחתו המחודשת של העתון ניכרה עליה מתמדת עד לבלי הכר בתכני העיתון  למאמר המלא
משהו טוב עובר על 'כפר חב
עליה מתמדת עד לבלי הכר בתכני העיתון. גיליון חג הפסח
מאת א. חסיד

לבו של כל חסיד צהל למראה גיליון י"א ניסן החגיגי של 'כפר חב"ד' שהופיע במהדורה מיוחדת ומוגדלת. ארבעת החלקים המרתקים כמו שאבו אותנו לימים אחרים.

מגזין מרתק עמוס טורים אישיים, סיפורים, ראיונות וזכרונות; מגזין מוגדל של 'משפחה חסידית' לאישה החסידית, גם הוא מלא בחומר מרתק; המוסף התורני – 'אספקלריה' בו הופיעו לא פחות מחמשה מאמרים תורניים מרתקים, עיונים במשנת הרבי, אמרות על הגדה של פסח ועוד; ואחרון חביב – מוסף הילדים המשובח מבית 'הפנסאים' שגם הוא היה עמוס בחומרים מרתקים.

בדבר העורך מעלה העורך הרב אהרן-דב הלפרין על נס את שגשוגו המפתיע של העתון כשהוא זוקף הכל לזכות ברכותיו הק' של הרבי ויחסו המיוחד לעיתון.

ואכן, לא גוזמה תהיה האמירה כי 'כפר חב"ד' של החודשיים האחרונים הוא הוכחה ברורה לליווי השמימי לו העיתון זוכה.

לא ייפלא שבכל שבעת הגיליונות שהופיעו מאז פתיחתו המחודשת של העתון ניכרה עליה מתמדת עד לבלי הכר בתכני העתון. בכל עתון ראיונות ייחודיים. טורים אישיים ומדורים מעניינים החלו לבצבץ בין דפיו של העתון, פרויקטים ייחודיים ליוו את הקוראים, והשיא הגיע בגליון החג המרתק שהודפס בכמות כפולה מן הרגיל ועם זאת הפך נדיר להשגה...

גם הקו הברור והבלתי פשרני אותו מוביל העתון משך שנים ארוכות קיבל ביטוי משמעותי בעתון. כך ערך העורך הרב אהרן-דב הלפרין שיחת חג מרתקת עם הרב יוסף הכט מאילת, בו קווים ברורים לדרכי ההתקשרות והציפיה למשיח בעידננו, כך פורסמה כתבה בה סיפורים מעוררים מהאהל הק' – שמטרתה להעצים את הקשר של אנ"ש עם הרבי, בדרכים אותם הורה, וכך נרתמו טובי הכותבים החב"דיים לכתוב מזוויתם על השפעתו של הרבי על חיינו.

דרכו של העתון ברורה – המשך נשאת הקול האחיד, ועד לבשורה הגדולה ביותר: תקע בשופר גדול – לחרותנו.

הנה כי כן: משהו טוב עובר על 'כפר חב"ד' – – –
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.