מערכת COL | יום כ"ג ניסן ה׳תשע״ב 15.04.2012

ילדי כפר חב"ד רשמו שיא בפסח ● גלריה

מאות ילדים וילדות חיילי צבאות השם ובנות בת מלך בגילאי 4-14, תושבי כפר חב"ד והסביבה, השתתפו ב"ראלי פסח" ענק שהתקיים בבית הכנסת 'בית מנחם' ● במהלך האירוע הודגש על שלושת הדברים שהרבי עורר לעשות בכינוס ילדי ישראל: תורה, תפילה וצדקה, והרב מרדכי שמואל אשכנזי רבו של כפר חב"ד דיבר על מהות החג לדיווח ולתמונות  
ילדי כפר חב
צילום: ישראל ברדוגו
מאות ילדים וילדות חיילי צבאות השם ובנות בת מלך בגילאי 4-14, תושבי כפר חב"ד והסביבה, השתתפו ב"ראלי פסח" ענק שהתקיים בבית הכנסת 'בית מנחם'.

את החסות לאירוע נתן ר' אבי מלכה אירועים. הראלי אורגן על ידי המשפיע של התלמוד תורה בכפר חב"ד ר' מנחם מענדל אלפרוביץ, ונוהל ע"י הת' מענדל אייזנבאך. את האירוע הנחה בטוב טעם הרב מנחם מנדל רוט משפיע בתות"ל ביתר-עלית.

במהלך האירוע הודגש על שלושת הדברים שהרבי עורר לעשות בכינוס ילדי ישראל: 'תורה' - את '12 הפסוקים' שהרבי בחר אמרו ששה ילדים וששה ילדות.

הרב מרדכי שמואל אשכנזי רבה של כפר חב"ד דיבר על מהות החג. כמו כן המנחה עורר את הילדים בחשיבותם של מנהגי ישראל.

'תפילה' - את הפרק של הרבי אמר משפיע הת"ת בכפר חב"ד הרב מ"מ אלפרוביץ.

'צדקה' - חולקו מטבעות לצדקה ובמקום הילדים נתנו צדקה.

הוקרן קטעים מפסח אצל הרבי מתוך התוכניות של חברת המדיה החבדי"ת JEM וקטע מעובד מהסרט "השתקפות". כמו כן הילדים שרו מנגוני הפסח בליוו הנגן הת' יענקי טרבניק שליוה את מהלך הראלי.

התוכנית המרכזית הייתה הצגה מיוחדת "אבן הברקת" בנשוא לראות טוב בכל דבר (כהגדרת אדמור"י חב"ד "חשוב טוב יהיה טוב") שערכו חברת 'תיאטרון נקודה טובה' שהובאה במיוחד וריתקו במיוחד את הילדים שישבו שעה ארוכה וצפו במחזות.

בהגרלות שנערכו זכו בסט שולחן ערוך אדמו"ר הזקן. אצל הבנות סכום כסף לקניה בחנות התכשיטים שיינדי. ואצל הבנים הוגרלו אופנים תרומתו של ר' אבי מלכה שהחליט במהלך האירוע נוסף על החסות גם לתרום אופנים מחמת הצלחת הראלי וכמות הילדים שהשתתפו.

האירוע התקיים במסגרת בית חב"ד הפועל בת"ת בתפעול הנמרץ של הילדים גרשון פינסקי וחזקי מלכה. בסיוע ועד כפר חב"ד בראשות הרה"ח בנימין ליפשיץ.

תודות לר' אהרן כהן. גב' יהודית פייגין עם המדריכות בנות בת-מלך. לגבאי בית מנחם ר' יוסף אבוהב. לר' דניאל אורנשטיין עם ההגברה והציוד, להחפץ בעילום שמו ולכל מי שעזר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.