מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ד 12.09.2004

הרב גערליצקי הפתיע: "אני מצדד בדברי אריאל שרון"

בתחילת השבוע שעבר התכנסו בירושלים כל הגופים החוץ-פרלמנטריים הפועלים נגד מסירת חלקים מארץ ישראל לערבים, כדי לדון ולתוות דרכי פעילות נגד תוכנית ההתנתקות. כל הדוברים בכינוס מחו בחריפות נגד תוכניותיו של ראש הממשלה העלולות ח"ו להביא את עם ישראל למצב של פיקוח נפש ממש. הרב יוסף גערליצקי, יו"ר עמותת הרבנים "פיקוח נפש", הפתיע את המשתתפים ואמר כי הוא דווקא מצדד בדברי ראש הממשלה. דבריו אלו יצרו לרגע הפתעה בקרב המשתתפים, אולם עד מהרה הבינו כולם במה מדובר. הרב גרליצקי ציטט את דברי ראש הממשלה שפורסמו בשבוע שעבר ב'דבר העורך' של עורך עיתון 'כפר-חב"ד' הרב אהרן-דב הלפרין, מתוך ראיון שהעניק בשעתו שרון לעיתון.
הרב גערליצקי הפתיע:
הרב גערליצקי מצדד בדבריו. אריאל שרון
בדבריו בראיון תקף שרון את ראש הממשלה רבין ז"ל לאחר הסכם אוסלו האומלל, וכל מי שקורא את דברי שרון מאז ועד היום נדהם עד כמה הם אקטואליים. ראשי האירגונים שנכחו בפגישה החליטו מיד להדפיס את 'דבר העורך' המדובר ובו ציטוטים מדברי שרון בכמיליון עותקים, וכן לתרגמו לשפות נוספות ולהפיצו ברחבי תבל.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
גאון עצום!
כ"ו אלול ה׳תשס״ד
גערליצקי הוא גאון!!!
3.
לא מפיו של שרון אנו חיים - כגימיק זה נחמ...
כ"ז אלול ה׳תשס״ד
יש לנו דעות מוצקות ביותר, כגימיק, כפי שעשה כלב בזמנו - אולי זה מועיל. אבל אז היה שוני גדול. א. הגימיק הועיל לכך שכלל העם הפסיק את הבכיינות. ב. כלל העם הקשיב לכלב. ג. העם בעקבות זה ניסה לעשות תשובה - אמנם באופן הלא ראוי - אבל היתה כאן תנועה של תיקון. ד. משה רבינו צודק הוא אמת ותורתו אמת. ולכן פרט לכך שזה מרתק, שהרעיון הוא בדיוק בכיוון ההפוך, הרי אין לנו לפרסם דבריו, ללא ציון העובדה, שבתוך תוכו של כל יהודי - הרי הוא יודע את האמת, שההתנתקות היא אסון.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.