מערכת COL | יום י"ז ניסן ה׳תשע״ב 09.04.2012

חב"ד נתניה: "קמחא דפסחא" חסר תקדים ● תמונות

חב"ד נתניה שדרגה השנה בצורה משמעותית את החלוקה המסורתית של "קמחא דפסחא" לקראת חג הפסח. החלוקה וארגון החבילות התקיימו לראשונה במתחם ענק מרווח ומיוחד של חב"ד בשכונת דורה, שאפשרה בנוחות את המבצע הלוגיסטי האדיר של ארגון וחלוקת 1,000 סלי מזון גדושים ותווי מזון, למשפחות נצרכות לקראת החג  לדיווח ולתמונות  
חב

חב"ד נתניה שדרגה השנה בצורה משמעותית את החלוקה המסורתית של "קמחא דפסחא" לקראת חג הפסח. החלוקה וארגון החבילות התקיימו לראשונה במתחם ענק מרווח ומיוחד של חב"ד בשכונת דורה, שאפשרה בנוחות את המבצע הלוגיסטי האדיר של ארגון וחלוקת 1,000 סלי מזון גדושים ותווי מזון, למשפחות נצרכות לקראת החג.

המבצע הנרחב החל כחודשיים לפני פסח בארגון והכנת כמויות אדירות ומגוונות של מעל מאה טון ירקות עופות ומצרכים רבים כיד המלך, לשימוש המשפחות הנזקקות וילדיהן במהלך ימי החג. בעיצומה של ההיערכות נערך משדר התרמה מיוחד למבצע ברדיו האזורי הפופולרי 'אמצע הדרך'. השידור נוצל גם להעברת מסרים על מהותו של החג הקרב ובא למאות אלפי המאזינים.

חיל הים היה שותף מרכזי למבצע הגדול, כאשר כ-90 חיילים מכמה יחידות בחיל, הגיעו לסייע באריזת המצרכים. התורמים המרכזיים לפרוייקט שהגיעו אף הם לעמוד מקרוב על התנהלותה של האריזה והחלוקה, הביעו התפעלות רבה מהעובדה שאף הקצינים הבכירים- קצינים בדרגות סגני אלוף ורב-סרן נרתמו באופן אישי וארזו בידיהם לצד פיקודיהם את חבילות המזון. הם הכינו את הארגזים המלאים כל טוב בצורה מסודרת ומאורגנת כשלצידם מתנדבים מקהילת חב"ד.

גם בימי החלוקה שלט סדר מופתי והנזקקים קבלו את סל המצרכים בצורה מהירה מכובדת ובסבר פנים יפות.

נזקקים קשישים וחולים שלא היו מסוגלים להגיע למקום החלוקה וכן אלו שהתקשו לשאת את הארגזים המלאים בכוחות עצמם. קבלו את הסל ישירות לביתם באמצעות מערך מתנדבים מיוחד ואו לחילופין קבלו תווי קניה.

את מבצע החלוקה ניהלה הגב' רעיה סוליש מנהלת אגף החסד והאגף לגיוס משאבים במוסדות חב"ד, הממונה על כך לאורך השנה כולה. ההצלחה הגדולה של המבצע נזקפת לזכות עבודתם של סמנכ"ל מוסדות חב"ד הרב יצחק טייכטל, והר' אפרים כהן- שניהל את הלוגיסטיקה וגיוס המשאבים למבצע זה- אשר עמלו ללא לאות להצלחתו של המבצע הכביר. מנכ"ל המוסדות ורב קהילת חב"ד בעיר הרב מנחם ולפא פיקח באופן אישי על המבצע.

הנהלת חב"ד מודה לכל התורמים שנחלצו לסיוע למבצע חשוב זה וביניהם חברות מהגדולות והחשובות במשק. ולרדיו אמצע הדרך ומשפחת אורגד על משדר ההתרמה למבצע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.