מערכת COL | יום ט"ז ניסן ה׳תשע״ב 08.04.2012

שר הדתות של מחוז ויניצא התרשם בביקור בבית חב"ד

שר הדתות של מחוז ויניצא שבאוקראינה בא לצפות מקרוב בפעילות בית חב"ד בויניצא בראשות השליחים הרב שאול וחני הורביץ, לסיורו של השר נלוו צוותי צילום מרשתות טלוויזיה מקומיות לדיווח ולתמונות  
שר הדתות של מחוז ויניצא התרשם בביקור בבית חב
שר הדתות של מחוז ויניצא שבאוקראינה בא לצפות מקרוב בפעילות בית חב"ד בויניצא בראשות השליחים הרב שאול וחני הורביץ, לסיורו של השר נלוו צוותי צילום מרשתות טלוויזיה מקומיות.

הרב שאול הציג בפני השר את פעילות בית חב"ד בכלל וביה"ס "אור אבנר" בפרט, את העובדה שפעילות בית חב"ד מעבר למענה רוחני ליהודי ויניצא נותנת מענה קהילתי המגבש סביבו את היהודים במחוז.

תלמידות מביה"ס ספרו על הרעיון העומד מאחורי חג הפסח וכן הציגו באמצעות תערוכה את סדר ליל הסדר, עשרת המכות ועוד. סדר לדוגמא נערך על ידי הרב הורביץ וילדי השלוחים ערכו הצגה על הקטע מההגדה "מה נשתנה".

לאחר הביקור בתערוכה חוו השר וצוותי הטלוויזיה באפיית מצות על ידי ילדי ביה"ס. על המלאכה ניצחה רכזת הפעילות בביה"ס גב' אהובי ליכטנשטיין. מחזה מרתק היה לראות את התלמידים הבוגרים מסייעים לתלמידים הצעירים ומסבירים להם על הפעילות והרעיון העומד מאחוריה.

לביקור הצטרף גם ר' שחר שאער מכפר חב"ד חבר ועדת החינוך בכפר ומנהל ביה"ס אוהל שלום בראש העין שהגיע לויניצא יחד עם אשתו לבקר בויניצא מקום בו בתם נמצאת במסגרת שליחות מטעם מכללת בית רבקה. הרב שאער ואשתו התראיינו לטלויזיה המקומית וספרו אודות החווייה להיות הורים לעשרה ילדים, וההכנות לחג הפסח בכל בית יהודי.

ביום חמישי בערב התקיים ערב הורים במסגרתו נשא הרב שאער הרצאה אודות הקשר המיוחד של חג הפסח לחינוך הילדים והחשיבות להביא את כל הבנים כולל הבן החמישי אל השולחן ולתת להם מענה לא רק בליל הסדר אלא כל השנה כולה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.