מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ב 05.04.2012

טיל נפל באילת: לא נרשמו ביטולים לסדרי הפסח של חב"ד

רגע לפני החג, העיר הדרומית ביותר בישראל שוב יעד לטרור: לפחות רקטה אחת נורתה אמש (רביעי) לעבר שכונת מגורים באילת, ככל הנראה משטח סיני. היא אותרה על-ידי אזרחים בשטח פתוח במרחק של כ-10 מטרים מבנייני מגורים וסמוך מאוד לבניין שעדיין נבנה ● השליח באילת, הרב מנדי קליין בשיחה עם COL: "בבית חב"ד ממשיכים במרץ להתכונן לעריכת ארבה סדרי פסח ענקיים. נכון לשעה זו לא נרשמו ביטולים" לסיפור המלא
טיל נפל באילת: לא נרשמו ביטולים לסדרי הפסח של חב
אילת. צילום: אריה פרישמן ● משמאל: מנהל בית חב"ד באילת הרב מנדי קליין

כתב COL

רגע לפני החג, העיר הדרומית ביותר בישראל שוב יעד לטרור:
לפחות רקטה אחת נורתה אמש (רביעי) לעבר שכונת מגורים באילת, ככל הנראה משטח סיני. היא אותרה על-ידי אזרחים בשטח פתוח במרחק של כ-10 מטרים מבנייני מגורים וסמוך מאוד לבניין שעדיין נבנה. איש לא נפגע. נמשכות סריקות בסיוע חבלנים ומסוקים של חיל האוויר, לאתר רקטה נוספת שאולי נורתה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לירי הרקטות לעבר אילת והבהיר שהאחראים לכך ישלמו את המחיר. "אנחנו צריכים להיאבק כל הזמן, ראינו את זה עכשיו באילת", אמר נתניהו בכנס לציון 40 שנה למבצע סבנה, בזמן שבשטח ממשיכים לחפש שרידי נפילות. "אנו מזהים כבר זמן שסיני הופכת לשטח שיגור לישראל. אנחנו בונים גדר, אבל היא לא עוצרת טילים. אבל גם לזה נמצא פתרון ונפגע באלו שבאים לפגוע בנו ובמשלחיהם".

השליח באילת, הרב מנדי קליין בשיחה עם COL: "בבית חב"ד ממשיכים במרץ להתכונן לעריכת ארבה סדרי פסח ענקיים. נכון לשעה זו לא נרשמו ביטולים".

הרב קליין סיפר כי בית חב"ד החל בפעיליות העידוד וההרגעה של התושבים, בתקוה לימים רגועים יותר. "נתגבר את מבצע תפילין ומבצע מזוזה ברחבי העיר, וכמובן רישום ילדי ישראל לספר התורה שהוא כידוע סגולה נפלאה לשמירה והצלה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.