מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״ב 04.04.2012

בעיריית תל אביב התפעמו מקצב הצמיחה השנתי של חב"ד

השנה, ערכה עיריית תל-אביב - יפו קבלת-פנים מיוחדת לשלוחי חב"ד בעיר, בתאריך י"א ניסן יום הולדתו של הרבי. החגיגה מתקיימת מידי שנה באולם האירועים של לשכת ראש העיר, ובו מביעים בכירי עיריית תל-אביב ונכבדים נוספים בעיר את הערכתם ותודתם לפעילות חב"ד  לסיפור המלא  
בעיריית תל אביב התפעמו מקצב הצמיחה השנתי של חב

השנה, ערכה עיריית תל-אביב - יפו קבלת-פנים מיוחדת לשלוחי חב"ד בעיר, בתאריך י"א ניסן יום הולדתו של הרבי. החגיגה מתקיימת מידי שנה באולם האירועים של לשכת ראש העיר, ובו מביעים בכירי עיריית תל-אביב ונכבדים נוספים בעיר את הערכתם ותודתם לפעילות חב"ד.

החגיגה השנתית מספקת לאנשי העירייה, המכירים היטב את פעילות השלוחים בכל השנה, הצצה לקצב הצמיחה המהיר של השלוחים. אם בשנה שעברה השתתפו בקבלת-הפנים שלושים וחמישה שלוחים, השנה כבר היולמעלה מארבעים כ"י, ואליהם התווספו מקורבים רבים, עד שהיה צורך לגייס כיסאות נוספים לאולם המרווח. אחד מבכירי העירייה שאל בחיוך, האם עליו לפרסם רשימה מסודרת של שמות הרחובות בעיר בהם אין עדיין בית חב"ד, כדי שימצאו מקום בעיר לשלוחים נוספים... "אין צורך", ענה לו אחד השלוחים, "אנחנו מקבלים פניות מתושבי אותם רחובות עצמם בבקשה להביא אליהם שליח..."

את ברכת העירייה לאירוע הביא משנה ומ"מ ראש העיר מר ארנון גלעדי, שבמילים חמות הביע את אהדתו האישית לעבודתה המסורה של חב"ד עם כל גווני האוכלוסיה. הרב יוסף גערליצקי, השליח לעיר, לימד את הקהל פרק במשנתו הרחבה של הרבי בנושא חג הפסח, וסיפר לקהל כיצד דברי הרבי מיושמים הלכה למעשה בעבודת השלוחים בעיר, כאשר הם דואגים לכל התושבים הן בגשמיות – בחלוקת מזון וסעודות לחג, והן ברוחניות – בהנחלת מצוות וערכי החג ועריכת 'סדרים' ציבוריים.

המנחה הרב שניאור כהן הזמין לבמה את השחקן החסידי ר' מיכאל וייגל, שחב"ד בת"א חוללה מהפך בחייו, שריגש את הקהל בסיפור חייו, והסביר כיצד ניתן ללמוד מעולם המשחק והתיאטרון ל'יציאת מצרים' אישית בכל יום. את האירוע ליווה בשירה ובנגינה האמן עציון מאיר, ממקורבי חב"ד בבית חב"ד ת"א, ששילב בשיריו מילים חמות על אהבתו לתורת הרבי ולשלוחיו בתל-אביב.

הנעימו בחגיגה ילדי החוג לחלילית מתלמוד תורה חב"ד "אהלי מנחם" בתל אביב.

בסיום החגיגה חילקו עובדי בית חב"ד בת"א מאות ערכות מצות - שמורות לליל הסדר לסגל העירייה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.