מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשע״ב 04.04.2012

עיריית אשקלון הצדיעה לרבי ● דיווח, גלריה

בי"א ניסן קיים ראש העיר אשקלון מר בני וקנין מפגש הצדעה לרבי בנוכחות השלוחים ועסקני חב"ד בעיר ● המפגש שנערך באולם מליאת עיריית אשקלון, והוא אורגן על ידי השליח הראשי הרב מנחם מענדל ליברמן וראש העיר מר בני וקנין שזכה להיות מספר פעמים אצל הרבי לדיווח ולתמונות
עיריית אשקלון הצדיעה לרבי ● דיווח, גלריה

בי"א ניסן קיים ראש העיר אשקלון מר בני וקנין מפגש הצדעה לרבי בנוכחות השלוחים ועסקני חב"ד בעיר.

המפגש שנערך באולם מליאת עיריית אשקלון, והוא אורגן על ידי השליח הראשי הרב מנחם מענדל ליברמן וראש העיר מר בני וקנין שזכה להיות מספר פעמים אצל הרבי.

במהלך המפגש שנהפך להתוועדות חסידית ערך ראש העיר היכרות עם השלוחים החדשים בעיר, שמע סקירה על התפתחות חב"ד במהלך השנה האחרונה וקיבל תוכניות למהלך השנה הקרובה.

רגע מרגש במיוחד היה כאשר ראש העיר קיבל מכתב מאמא לילד הלומד בגן החינוך המיוחד של חב"ד. הגן עבר השנה לקריית החינוך החדשה שהתקבלה בהשתדלות ראש העיר.

הרב מנחם מ. ליברמן השליח הראשי ויו"ר המוסדות הודה לראש העיר והעלה שורה של נושאים בהם חב"ד יכולה לשתף פעולה עם העירייה בהמשך הדרך.

ראש העיר ציין כי ההוקרה ואהבה שלו שלו לחב"ד נובעת מדרכו של הרבי לאהוב ולהתמסר לכל יהודי ולמצוא את הדרך לאחד את כל עם ישראל. כמו כן הצהיר ראש העיר כי דלתו פתוחה בכל עת לכל עניין בו הוא יכול לעזור לחב"ד.

בסיום המפגש הוענק לראש העיר שי הגדת הרבי בכריכת עור. ראש העיר מצידו חילק לכל המשתתפים את הספר שיחת החג – משיחותיו של הרבי על חגי ישראל.

נכחו במפגש: מר בני וקנין ראש העיר אשקלון, מר שלמה כהן, מ"מ ראש העיר, מר אברהם בן דוד מנכ"ל העירייה, הרב מנחם מענדל ליברמן השליח הראשי לאשקלון,
הרב מרדכי גורליק, הרב אשר אדרעי, הרב שרון אוחיון, הרב גיל אוריאן, הרב חיים אטיאס, הרב משה בורנשטיין, הרב ישראל מאיר בקשי, הרב מנחם מענדל גורליק, 
הרב שמואל גרוזמן, הרב מנחם מענדל הבלין, הרב מנחם מענדל וולף, הרב משה וילנקין, ר' יוסי זנגולסז, הרב כליפה כהן, הרב שרון כהן, הרב שניאור זלמן ליברמן, הרב אברהם לרר, הרב משה פלס, הרב אברהם קוסקס, הרב דוד קסטנבוים, הרב איתמר שיינר, הרב אלי תקתוק, ומר מרדכי כהן, חשב אגודת חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.