מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ב 27.03.2012

היכל מלא וכולנו מתייצבים בבגדי שבת ● דעה

בעוד ארבעה ימים יצויין סיום הרמב"ם ה-30 על-פי תקנתו הקדושה של הרבי ללימוד הרמב"ם היומי ● ההיכל מוכן, רבבת מושבים עומדים ומחכים – וכל אחד ואחד צריך להרגיש אחריות אישית לבוא ולפאר את המעמד, לכבודה של תורה ולכבודו של הרבי ● הצלחת המעמד מצויה בידו של כל חסיד חב"ד  למאמר המלאבפנים: מעל רבבת יהודים גודשים את 'יד אליהו' בסיום הש"ס. כך זה נראה >>>
היכל מלא וכולנו מתייצבים בבגדי שבת ● דעה
האם גם אנחנו מסוגלים למלא אותו? סיום הש"ס לפני 7 שנים (צילומים באדיבות: אהרן ברוך לייבוביץ)

חב"דניק יקר!

בעוד ארבעה ימים נציין, יחד עם יהודים רבים מכל החוגים, את סיום הרמב"ם ה-30, במסגרת תקנתו הקדושה של הרבי ללימוד הרמב"ם היומי.

ההיכל מוכן, רבבת מושבים עומדים ומחכים - וכל אחד ואחד צריך להרגיש אחריות אישית לבוא ולפאר את המעמד, לכבודה של תורה ולכבודו של הרבי.

הצלחת המעמד וכבודו של הרבי מצויים בידו של כל חסיד חב"ד.

● ● ●

בעוד ארבעה ימים (!) – יום שני י' ניסן – תיערך חגיגת סיום הרמב"ם המרכזית במעמד אדיר של קידוש ה' אשר יתקיים אי"ה בהיכל 'יד אליהו' בתל-אביב - לאנשים, נשים וטף.

לא, לא מדובר כאן ב"עוד" סיום הרמב"ם. כאן מדובר על הסיום ה-30! רבבות יהודים בכל העולם מסיימים בפעם השלושים את הרמב"ם לפי תקנתו הקדושה של רבינו נשיאנו הנצחי - לשם כך תודה לא-ל נערך המעמד ברוב פאר והדר כרצונו הק' של הרבי.

את האירוע יכבדו בנוכחותם גדולי האדמו"רים, הרבנים ואישי ציבור, והוא ילווה ברוב שירה וזמרה ע"י הזמר החסידי הנודע ר' אברהם פריד.

● ● ● 
 
לפנינו כעת הזדמנות פז להביע את הקשר העמוק שלנו עם הרבי! כבודו של הרבי וכבודה של ליובאוויטש נוגעים לכל חסיד - זאת עובדה! הצלחת המעמד פירושה - האדרת שמו וכבודו של הרבי מייסד תקנת לימוד הרמב"ם!

הרבי דורש ומבקש מכל אחד ואחת מאיתנו החסידים להשתתף בסיום המרכזי ואף להשפיע על מכריו וידידיו להשתתף!

לצערנו כבר שנים רבות שלא התקיים כינוס בסדר גודל שכזה לכבודו של הרבי ועתה שומה עלינו לשנס מתניים ולעשות ככל שביכולתנו להצלחת המעמד!

אח יקר! ההצלחה תלויה בי ובך! מצא בעצמך את הדרכים כיצד להשפיע על כל אחד ממכריך לבוא ולהשתתף: שלח מסרונים, דבר על כך בבית הכנסת, שים לב שחברך החב"דניק - מתגייס אף הוא.

קח אחריות - חסרות מודעות ופרסומות באיזור מגוריך?! חפץ לארגן הסעה? שלח מייל מפורט ל: [email protected]

יד אליהו • יום שני י' ניסן • כולנו כאחד • אנשים נשים וטף • סיום הרמב"ם

חב"דניק לא יעדר!

הכינוס מתקיים ממש בערב יום הבהיר י"א ניסן – יום ההולדת המאה ועשר של הרבי – פעולתנו בענין היא ללא ספק מתנה ראויה אשר בטח תגרום נחת-רוח-אמיתית לרבי. 

זכות ההתעסקות בסיום הרמב"ם תביא ברכה אל ביתנו ונזכה לכל הברכות בגשמיות וברוחניות, ועד לברכה הכי גדולה – קיום היעוד המסיים את ספר הרמב"ם "כי מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים" בביאת משיח צדקנו תיכף ומיד ממש.

(המייל נכתב על-ידי אחד מאנ"ש ובימים האחרונים רץ בדואר האלקטרוני)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.