מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ב 27.03.2012

הגר"ע יוסף על הרבי: "יחיד בדור, לא קם כמוהו" ● וידאו בלעדי

מרכז התקשורת החב"די - COL שחשף את פגישת רבני חב"ד עם הגר"ע יוסף, נשיא מועצת החכמים, מתכבד לפרסם תיעוד וידאו בלעדי ומיוחד מהפגישה הנדירה ● במהלך הפגישה, התבטא הגר"ע יוסף בהתלהבות על דמותו של הרבי: "הוא יחיד בדור בהרבצת התורה בישראל. לא קם כמוהו. עד עכשיו כל העולם כבודו. כל יושבי תבל נענים לבשורתו. זכותו תעמוד לנו, שגם אנחנו נלך בדרכיו" צפו בוידאו
הגר
(צילום וידאו: COL)
מאת חיים ברון, כתב COL

ביטויי הערכה נדירים ומפתיעים השמיע הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א למשלחת המכובדת של רבני חב"ד, שבאה אמש להזמינו למעמד הגדול של סיום הרמב"ם, ביום שני הקרוב בהיכל יד אליהו בתל-אביב.

בתחילת הפגישה דיבר הגר"ע יוסף על מעלת ספרו של הרמב"ם, שכל בית ישראל הולך לאורו ושספריו הם "סולת נקייה". בהמשך לזה אמר: "אשריכם ואשרי חלקכם. תעמוד לנו זכותו של האדמו"ר מליובאוויטש שעשה את הדברים האלה. הוא יחיד בדור בהרבצת התורה בישראל. לא קם כמוהו. עד עכשיו כל העולם כבודו. כל יושבי תבל נענים לבשורתו.

"הגמרא אומרת שהקב"ה יודע שהצדיקים מועטים, ושתלם בכל דור ודור. והוא (האדמו"ר) שתל את התלמידים שלו ותלמידי-החכמים שלו בכל מקום. אין מקום בעולם שלא הוגים בתורת ה' הודות למפעלו.

"זכותו תעמוד לנו, שגם אנחנו נלך בדרכיו, להגדיל תורה ולהאדירה, כי הם חיינו ואורך ימינו. התורה מחיה אותנו.

"והרמב"ם ע"ה הוא נר לרגלינו. הפסקים שלו, אנחנו לא זזים מהם ימין ושמאל".

לאחר שהרבנים הזמינו את הגר"ע להשתתף במעמד הגדול של ביום הרמב"ם בהיכל 'יד אליהו', השיב הגר"ע יוסף: "כמה שמחה יש לי שאני אבוא! אבל זה תלוי ברופא. נקווה שהוא ירשה, ואני אבוא בשמחה רבה. כבוד גדול הוא בשבילי שאני אבוא. בשמחה רבה".

הגר"ע סיים בברכה: "אשרי חלקכם ומה נעים גורלכם, שאתם חוסים בצילו של אותו צדיק, הולכים בדרכיו, להגדיל תורה ולהאדירה, לזכות את הרבים".

במשלחת השתתפו הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, רב שכונת חב"ד בקריית מלאכי ומזכיר בית-דין רבני חב"ד, הרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של מבשרת ציון, הרב משה הבלין, רבה של קריית-גת, הרב נפתלי רוט, מנהל המרכז החינוכי-חסידותי של צעירי-אגודת-חב"ד, הרב שמואל וייספיש איש החינוך החב"די, הרב נחום גולדשמיד, משלוחי חב"ד מנתניה וחבר במטה הרמב"ם ועורך השבועון 'משפחה' ר' יוסף-יצחק אליטוב.

חברי המשלחת נפרדו מהגר"ע יוסף בחביבות, וכמה מהרבנים אף זכו ל'סטירות' החיבה המפורסמות שלו, כשהוא מרעיף ברכות על ראש כל המתעסקים במפעל קדוש זה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.