מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ב 27.03.2012

אלפים מילדי נתניה בתוכנית "מאפיית המצות" של חב"ד

למעלה מ 3,500 ילדים מבתי הספר והגנים מכל רחבי העיר נתניה, השתתפו בתוכנית "מאפיית המצות" לתלמיד של בית חב"ד נתניה. נציין שהמאפיה פועלת ממש עד ערב החג כדי להספיק להגיע לכמה שיותר מילדי העיר ולשתפם בחוויה של אפיית המצות. התוכנית נערכת ע"י מוסדות חב"ד נתניה בהנהלת הרב מנחם ולפא רב הקהילה ובארגונו של מנהל הפעילות הרב נח סוליש לסיפור המלא ולתמונות
אלפים מילדי נתניה בתוכנית

למעלה מ 3,500 ילדים מבתי הספר והגנים מכל רחבי העיר נתניה, השתתפו בתוכנית "מאפיית המצות" לתלמיד של בית חב"ד נתניה. נציין שהמאפיה פועלת ממש עד ערב החג כדי להספיק להגיע לכמה שיותר מילדי העיר ולשתפם בחוויה של אפיית המצות. התוכנית נערכת ע"י מוסדות חב"ד נתניה בהנהלת הרב מנחם ולפא רב הקהילה ובארגונו של מנהל הפעילות הרב נח סוליש.  

במהלך תוכנית מרתקת זו לומדים הילדים אודות מנהגי והלכות החג בצורה חוויתית ומוחשית. הם צופים בסרטון מהמם הממחיש את תכני החג. משתתפים בהליך המיוחד של הכנת הבצק למצה- שואבים מהבאר "מים שלנו", לומדים מהו "קמח שמור", "ח"י רגעים" וכל שאר המושגים אודות אפיית המצה. לאחר מכן הילדים לשים את הבצק, מחוררים את המצה, וניגשים לתנור המיוחד כדי לאפות בעצמם את המצות ממש כמו במאפית מצות אמיתית. תחושה זו נוצרת בין היתר בהשראת התפאורה המושקעת והיחודית של מאפית המצות של בית חב"ד נתניה.

את ההדרכה במאפיה מגישות מדריכות מובחרות מתיכון חב"ד בנתניה "בית רבקה". תודה מיוחדת למנהלת המסורה של בית הספר הגב' חנה זלמנוב.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.