מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ב 27.03.2012

רבני חב"ד בפגישה היסטורית עם הגר"ע יוסף ● גלריה

"כמה שמחה יש לי שאני אבוא! אבל זה תלוי ברופא. נקווה שהוא ירשה, ואני אבוא בשמחה רבה. כבוד גדול הוא בשבילי שאני אבוא. בשמחה רבה" – במילים האלה השיב הראשון-לציון הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א למשלחת המכובדת של רבני חב"ד, שבאה להזמינו למעמד הגדול של סיום הרמב"ם לסיפור המלא ולתמונות
רבני חב
(צילומים: מאיר אלפסי)

מאת חיים ברון, כתב COL

"כמה שמחה יש לי שאני אבוא! אבל זה תלוי ברופא. נקווה שהוא ירשה, ואני אבוא בשמחה רבה. כבוד גדול הוא בשבילי שאני אבוא. בשמחה רבה" – במילים האלה השיב הראשון-לציון הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א למשלחת המכובדת של רבני חב"ד, שבאה להזמינו למעמד הגדול של סיום הרמב"ם, ביום שני הקרוב בהיכל יד אליהו בתל-אביב.

במשלחת השתתפו הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, רב שכונת חב"ד בקריית מלאכי ומזכיר בית-דין רבני חב"ד, הרב שמעון אליטוב, חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של מבשרת ציון, הרב משה הבלין, רבה של קריית-גת, הרב נפתלי רוט, מנהל המרכז החינוכי-חסידותי של צעירי-אגודת-חב"ד, הרב שמואל וייספיש איש החינוך החב"די, הרב נחום גולדשמיד, משלוחי חב"ד מנתניה וחבר במטה הרמב"ם ועורך השבועון 'משפחה' ר' יוסף-יצחק אליטוב.

הגר"ע יוסף קיבל את המשלחת בכבוד והפליא במעלת לימוד הרמב"ם ובזכות הגדולה של הנחלת לימוד הרמב"ם להמוני בית ישראל, שהיא ממפעליו הגדולים של הרבי מליובאוויטש, לצד הפצת התורה בכל קצווי תבל בצורה שאין לה אח ורע.

חברי המשלחת נפרדו מהגר"ע יוסף בחביבות, וכמה מהם אף זכו ל'סטירות' החיבה המפורסמות שלו, כשהוא מרעיף ברכות על ראש כל המתעסקים במפעל קדוש זה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.