מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשע״ב 25.03.2012

כזה סיום רמב"ם לא ראיתם: חגיגה טהורה של ילדים ● גלריה

ערב ראש-חודש ניסן, התקיימה חגיגת סיום הרמב"ם מרגשת במיוחד בחצר התלמוד-תורה בכפר-חב"ד ● את האירוע ליווה הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי ששימח והרקיד את הילדים בשירתו בליווי הקלידן צבי רבקין תלמיד מכיתה ז' ● החגיגה הוקדשה על-ידי ידידי הת"ת לעילוי-נשמת ר' זושא רבקין ע"ה לסיפור המלא 
כזה סיום רמב
(צילומים: שניאור שיף, COL)

ידועה הוראתו של הרבי על שמחת חודש אדר - שתשרה על פני כל החודש, ואף ימיו האחרונים, שיהיו אף הם חדורים וניכרים בשמחה באופן של "מרבים בשמחה".

באקבות הוראתו של הרבי, הוחלט בתלמוד תורה לערוך אירוע סיום המחזור השלושים של לימוד הרמב"ם וספר המצות לרמב"ם, דווקא בשעות האחרונות של החודש בשמחה פורצת גדר, יצויין שילדי התלמוד תורה לומדים מדי יום את השיעור היומי של הרמב"ם והם חוגגים את סיום הספר שלהם.

השנה, החליטו הנהלת התלמוד-תורה יחד עם ידידי המוסד לערוך מעמד סיום יחודי המשולב ב"רב שירה וזמרה".

את המעמד פתח מנהל הת"ת הרב יעקב ראובן הלוי סגל, שנשא דברים ועורר את התלמידים להשתתף ולהשתלב בלימוד הרמב"ם היומי. הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי שימח את הילדים בשירתו, בליווי הקלידן  צבי רבקין תלמיד הת"ת מכיתה ז'.

המשפיע הרב מנחם מענדל אלפרוביץ סיים את ספר הרמב"ם בלימוד ההלכות האחרונות. התלמידים יחיאל מיכל מרוזוב , מנדי סודקביץ  ויוסי לרר פתחו את המחזור השלושים ואחד בספר היד החזקה וספר המצוות. המעמד הסתיים בשירה וריקודים בהשתפות התלמידים ומחנכי הכיתות.

"התלמוד תורה מחנך את התלמידים לקיום הוראותיו של הרבי במלואן", אמר המנהל הרב יעקב ראובן הלוי סגל ל-COL "אך טבעי הוא שכחלק מהפעילות החינוכית שלנו אנחנו מחדירים בלב תלמידינו את ערכי השמחה והנגינה החסידית. המעמד היה מרגש ורב רושם. אני גאה בכך שאנחנו זוכים להנחיל בליבות תלמידינו את ההכרה בחשיבות לימוד הרמב"ם , וקיום דברי הרבי ללא סיג ותנאי".

חגיגת סיום הרמב"ם החגיגית הוקדשה על ידי ידידי הת"ת לעילוי נשמת הרה"ח ר' זושא רבקין ע"ה שנלב"ע לאחרונה, שכידוע חיבתו היתה גדולה לילדי הכפר, והתקשרותו לרבי היתה אות ומופת להתקשרות אמיתית לאילנא דחיי.  

ההנהלה וידידי המוסד מודים בזאת לר' יהודה רבקין ולחברת קול שר על תרומתם, בהצבת ותפעול מערכת הגברה מקצועית באירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.