מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשע״ב 22.03.2012

אלפי בנות בכנס הארצי של "בת מלך" ● דיווח, גלריה

ביום שלישי כ"ו באדר התכנסו אלפי בנות "בת מלך" מכל רחבי הארץ לכנס הארצי השנתי של תנועת הנוער "בת מלך" ● המסרים הועברו בצורות מגוונות וחוויתיות, כמו בובות ענקיות, ננס וענק שהסבירו על מעלת דורנו, הצגות, סרטים וריקודים בהם לקחו חלק הסניפים שזכו בשנה שעברה ● הכנס מהווה גם מפגש מרגש עבור הבנות עם חברותיהן ממקומות מרוחקים  לסיפור המלא
אלפי בנות בכנס הארצי של
צילום: מנדי הכטמן
ביום שלישי כ"ו באדר התכנסו אלפי בנות "בת מלך" מכל רחבי הארץ לכנס הארצי השנתי של תנועת הנוער "בת מלך".

כנס זה מתקיים מידי שנה בסמיכות ליום הולדתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה- כ"ה באדר ועוסק בתכנים מגוונים בהתאם לתוכנית השנתית של "בת מלך ". הכנס מהווה גם מפגש מרגש עבור הבנות עם חברותיהן ממקומות מרוחקים.

"בכל יום שיבא" כבר אינו עוד סיסמא. כבר משעות הבוקר המוקדמות ניתן היה לראות את עשרות האוטובוסים שעשו דרכם ירושלימה אל בנייני האומה- לכנס הארצי השנתי של "בת מלך" שם התכנסו אלפי בנות המלך מעשרות הסניפים- מנהריה ועד אילת.

קשה לתאר את התחושה והאוירה העצמתית שהיתה שם... למעלה מ-3000 חניכות, שהגיעו מכל רחבי הארץ.לראות את הטוהר והזכּות של הילדות המתוקות יושבות קשובות להרצאות, "משווקות" בהערכה את המדריכות וזועקות בגאווה את ההחלטות, כל אילו ללא ספק קדמו אותן בצעד נוסף אל היעד הנכסף- בכל יום שיבוא.

המסרים הועברו בצורות מגוונות וחוויתיות, כמו בובות ענקיות, ננס וענק שהסבירו על מעלת דורנו, הצגות, סרטים וריקודים בהם לקחו חלק הסניפים שזכו בשנה שעברה.

האירוע נפתח במופע פתיחה של סניף קרית גת. הגב' צ. וישצקי- יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד קראה את מכתבו של הרבי לכנס "בת מלך" בתשמ"ב- לפני 30 שנה.

הגב' ר. גורביץ מזכ"לית בת מלך דברה על המסרים שאנו לומדים מהרבנית חיה מושקא והודתה לכל העוסקים בהצלחת הכנס.

הגב' צ. קורץ מנהלת הסניפים הארצית הודתה למרכזות על מסירותן במשך השנה כולה וחלקה להן תעודות הוקרה.

הרב חזן ריתק את החניכות בדבריו הנפלאים אודות הכח של כל אחת להכריע את העולם כולו ולהביא את הגאולה. הרבנית אייזנבאך- מנהלת בי"הס חב"ד באילת, אמרה את פרקו של הרבי, אמירת הפסוקים של כל הסניפים הדהדה בכל רחבי ירושלים.

המושב הראשון של הכנס הוקדש לנושא משיח- תכלית הבריאה. המסרים הועברו לחניכות בצורה מגוונות ומרתקת ומופע ייחודי של גמד וענק הממחיש את דורנו- ננס על גבי ענק.

המושב הראשון הסתיים בשירה שסחפה את האולם כולו במחרוזת שירי 'אני מאמין' באדיבות הגב' טלי אברהמי מנהלת 'הרוח החיה'.

את זמן ההפסקה נצלו החניכות והמדריכות למפגש חוויתי. מנהלות בתי הספר ומורת ישבו להפוגה קלה בחדר אירוח עם קפה ועוגה.

המושב השני של הכנס נפתח בסרט ייחודי 'טיסה לימות המשיח',ומופע בובות ענקיות המחיש את השלווה והשלום שיהיו בימות המשיח- 'וגר זאב עם כבש'. סרטים שהופקו במיוחד לכנס המחישו.

כמו כן התקיימו בכנס הגרלות בין הבנות שהשתתפו במבצע שקדם לכנס, בו האזינו לניגון ודבר תורה יומי בענייני גאולה ומשיח דרך הטלפון באמצעות 'נחייג ונשמע' בניהולו של הרב לנצ'נר מרחובות.

הכנס הסתיים בברכה מיוחדת ושיר הצדעה ל-300 מרכזות ומדריכות בת מלך שמתמסרות במשך כל השנה כולה לפעילות החינוכית עם בנות חב"ד הצעירות.

המדריכות והרכזות הופיעו בשירת ההמנון השנתי- כאשר האולם כולו הצטרף לשירה הסוחפת והנלהבת.

הבנות יצאו בהתרגשות רבה מהכנס, חדורות ציפיה למשיח כשהן מחכות כבר לכנס הבא שיתקיים בעז"ה במתכונת מיוחדת- בימות המשיח.

על הכנתו של האירוע עמלו הגב' ר. גורביץ- מזכ"לית התנועה, הגב' צ. קורץ- מנהלת סניפים ארצית, הגב' ר. הר צבי-מזכירת התנועה, מ.ל. פריד-אחראית צוות הפקה,
והגב' מ. וילהלם-עוזרת הפקה. תודות לגב' צ.וישצקי-יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד ולרבנית ד.בוטמן ולגב' ש.זילברשטרום- ארגון נשי ובנות חב"ד.

באירוע הופיעו הסניפים: ביתר, אשקלון, קרית ים, כפר סבא, רמת ישי וכפר גדעון, מדריכות סניף קרית גת ומדריכות סניף כפר חב"ד בקטעי שירה וריקוד.

כל אחת קבלה שקית שי עם: מזכרת - תמונה של הרבי בילדותו עם דברי הרבי אודות הציפיה לגאולה עוד משחר ילדותו. עוגה אישית, החלטות הכנס ודיסק של כנס בת מלך ה'תשע"א.

מחכים כבר לכנס של תשע''ג.

צילום: מנדי הכטמן
הפקה: מיכאל כפלין הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.