מערכת COL | יום כ"ו אדר ה׳תשע״ב 20.03.2012

ההתבטאות המפתיעה של הרבי, יום לפני כ"ז אדר ● צפו בוידאו

בכ"ו אדר תשנ"ב, עבר אצל הרבי חבר-הכנסת לשעבר הרב שמואל הלפרט, חסיד ויז'ניץ ● הרבי אמר לו בין-היתר: צריך לבחור במשה עבדו, יחד עם תורת משה ויחד עם מצוות משה ואזי תחסכו דאגות רבות מאחר והקב"ה יקח על עצמו את הפצת היהדות, לפעול עוד יותר ממה שהיהודים מפיצים יהדות ● "למחרת היום, בכ"ז אדר תשנ"ב, כבר לא היה צריך הסבר", אומר הלפרט לסיפור המלא ולצפייה בוידאו
ההתבטאות המפתיעה של הרבי, יום לפני כ
(צילום: מתוך הוידאו)
הרב שמואל הלפרט שימש כחבר-כנסת מטעם 'יהדות התורה'. הלפרט נולד בעיר קלוז' ברומניה. הוא חסיד ויז'ניץ והתחנך בישיבת ויז'ניץ, שם קיבל סמיכה לרבנות.

במקצועו הוא מחנך. הלפרט הוא חבר מרכז 'אגודת-ישראל' וחבר הנהלת הוועד הפועל של אגו"י. הלפרט לראשונה נבחר לח"כ בשנת תשמ"א, ומאז מכהן בכנסת מלבד תקופה אחת שבה לא היה ח"כ בשנים תשמ"ד עד תשמ"ח.

בשנים תש"נ עד תשנ"א, כיהן כסגן-שר במשרד ראש-הממשלה ובמשרד העבודה והרווחה. מכהן כח"כ משנת תשס"ה לאחר הסכם רוטציה פנימי בין אגו"י לרב ישראל אייכלר שהתפטר מתפקידו. החל מהשנה שעברה, משמש כסגן שר- התחבורה.

הסבר מר

"אני זכיתי להיות אצל הרבי שמונה פעמים", הוא מספר, "בכל פעם התרשמתי עמוקות מהרבי ומדעותיו האתניות והעמוקות. אני הייתי רוצה לספר לכם על המפגש האחרון שהיה לי עם הרבי, בכ"ו אדר-ראשון תשנ"ב.

"אותה תקופה בה הייתי אצל הרבי, היה זה חודשים ספורים לפני הבחירות בארץ-הקודש ומערכת הבחירות הייתה בעוזה. חשוב לי להקדים שבשנת תשמ"ט הייתי אצל הרבי תקופה קצרה לאחר הבחירות ואמרתי לו שבעקבות ההוראה שהוא נתן לחסידי חב"ד להצביע לרשימת 'יהדות-התורה', זכינו שהוכפל כוחנו בייצוג בכנסת – דבר שגרם לנו להגדיל את התקציבים לישיבות ולמוסדות תורה.

"נחזור למפגש בתשנ"ב. אמרתי לרבי שאנחנו עומדים לפני תקופת בחירות ובמידה והרבי ייתן שוב הוראה לחסידים להצביע לרשימת 'יהדות התורה', אזי אנחנו שוב נוכל לשמור על הערכים של התורה והמצוות ועל ההצלחות אותם השגנו בקדנציה הקודמת.
"הרבי ענה 'צריך לבחור במשה עבדו, יחד עם תורת משה ויחד עם מצוות משה ואזי תחסכו דאגות רבות מאחר והקב"ה יקח על עצמו את הפצת היהדות, לפעול עוד יותר ממה שהיהודים מפיצים יהדות. האמת היא, שאני ואף הנוכחים מסביב לא כל-כך הבינו את פשר הדברים שהרבי אמר בנוגע לקב"ה. למחרת היום, בכ"ז אדר תשנ"ב, כבר לא היה צריך הסבר...

"אנחנו הבנו את המשפט טוב. טוב מאוד".

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.