מערכת COL | יום כ"ו אדר ה׳תשע״ב 20.03.2012

התגייסות התמימים להצלחת סיום הרמב"ם ● דיווח, תמונות

התלמידים השלוחים בישיבות חב"ד יפעילו את כל התמימים היוצאים לפגרת 'בין הזמנים' לפעילות נמרצת להצלחת סיום הרמב"ם השלושים, בהיכל 'יד אליהו' בתל-אביב ● באסיפה מיוחדת בכפר-חב"ד דרבן הרב יצחק גולדברג את התמימים להתגייס בכל כוחם להצלחת המעמד  לסיפור המלא
התגייסות התמימים להצלחת סיום הרמב

תלמידי ישיבות תומכי-תמימים, שמסיימים השבוע את זמן החורף ויוצאים לפגרת 'בין הזמנים', יתגייסו לפעילות רחבת היקף להצלחת האירוע הענק של סיום הרמב"ם השלושים שיהיה אי"ה ב'יד אליהו' בתל-אביב, ביום שני, י' בניסן.

ביום חמישי האחרון התכנסו בבניין '770' בכפר-חב"ד נציגי הישיבות ברחבי הארץ. השתתפו באסיפה המיוחדת עשרות מהתלמידים השלוחים בישיבות בארץ, ואברכים מכל קהילות חב"ד, יחד עם נציגי מטה הרמב"ם.

האסיפה נפתחה ב'דבר מלכות' – הקרנת וידאו של הרבי על מעלת וחשיבות עריכת סיומי הרמב"ם באופן של רוב עם הדרת מלך.

האברך הנמרץ ר' שמואל רייניץ קידם בברכה את כל הבאים והודה להם על התגייסותם לפעילות. הוא הבהיר שרק בזכות התגייסות זו יגיע המעמד להצלחתו המירבית ולהחדרת תקנתו הקדושה של הרבי של לימוד הרמב"ם היומי בכל תפוצות ישראל.

דברי עידוד נשא ראש ישיבת תומכי תמימים במגדל העמק הגה"ח הרב יצחק גולדברג. הוא חזר על שיחת הרבי לפני 27 שנים, שבה הרבי הורה שעל כל אחד ואחד לדאוג ש'ויקהל' יהיה בשלימות, היינו ריבוי משתתפים.

עוד הוסיף הרב גולדברג והמריץ את התמימים לעבוד ולפעול, שלא יהיה מצב  שחסיד ואוהד שכבוד הרבי וליובאוויטש יקרים לו לא ישתתף במעמד. "זו המתנה הגדולה שכל חסיד יכול לתת לרבי לקראת יום הולדתו הק"י, שהמעמד יהיה בכבוד הכי גדול". הרב גולדברג סיים ואמר, שכבר הוכח כי כשיש חיות ולהט בין התמימים, אנ"ש נסחפים אחריהם, וממילא ברורה אחריותם של התמימים.

ניהל את האסיפה נציג  מטה הרמב"ם היומי וממארגני המעמד האדיר, השליח הרב נחום גולדשמיד, משלוחי הרבי בעיר נתניה, שבתחילה שיתף את התמימים בכל פרטי התארגנות לקראת המעמד.

הרב גולדשמיד המשיך ופרס לפני האברכים והתלמידים השלוחים את תכנית הפעולה לשבועיים הקרובים, הן בתוככי הישיבות והן בקהילות אנ"ש שבכל מקום ומקום, וכן בקרב בתי חב"ד, שלכל מקום ומקום יגיעו התמימים ויישאו דברים ויערכו ביקורי בית ויעודדו וימריצו את כל אנ"ש ובני ביתם וכן את המקורבים, להשתתף בפועל בגופם
במעמד הגדול.

האסיפה נסתיימה בהבעת תודה מיוחדת לתמימים בנימין וילהלם, בנימין לנדא וחוני רייצס, שסייעו רבות להצלחת האסיפה. לאחר מכן יצאו הכול בריקוד חסידי, בהתלהבות ושמחה רבה, לרגל הזכות הגדולה שנפלה בחלק כל המשתתפים באסיפה זו להיות שותפים בסיוע לעניין עצום זה, לכבודו של הרמב"ם והרבי נשיא דורנו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.