מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ב 19.03.2012

כשהאדמו"ר מויז'ניץ זי"ע הודה לחב"דניק: "ממש החיית אותי"

העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן הגיע לניחום אבלים בבית האדמו"ר מויז'ניץ בב"ב, וסיפר על מופת שהיה עם האדמו"ר משה יהושע הגר זצ"ל מוויז'ניץ זצוק"ל שהלך לעולמו בשבוע שעבר  לסיפור המלא + משלחת רבני חב"ד בביקור תנחומין בוויז'ניץ+ אגו"ח פירסמה מודעות תנחומין לחסידות ויז'ניץ
כשהאדמו
העסקן החבד"י הרב יעקב גלויברמן הגיע לניחום אבלים בביתו של כ"ק אדמו"ר מויז'ניץ, וסיפר בפני האדמו"ר ר' ישראל שליט"א האדמו"ר מוז'יניץ, על מופת גלוי עם אביו זצ"ל שהיה לפני שנים רבות.

הוא אמר בפני הנוכחים על המושג "רבי" ראש בני ישראל ידוע לכל. כמו גם הידיעה של כל חסיד וחסיד באשר הוא, שהחיבור וההתקשרות לרבי שלו היא באמצעות עבודה בדרכי החסידות. זהו למעשה החוט שלא יינתק המחבר חסיד עם הרבי.

ידוע הסיפור עם הרבי מליובאוויטש נשיא הדור, שנשאל באחת הפעמים על-ידי סטודנטית צעירה: "מהו רבי"? ענה לה הרבי, שחסידיו של הרבי נמשלים לנורות והרבי עצמו הוא הגנרטור ממנו הם ניזונים ומוארים, וכשיש חוטים אשר מתלהטים בלהט חסידי בין הרבי לחסידים, נעשה חיבור בין רבי וחסיד המביא אור לחסיד ולעולם

השבוע הסתלק לבית עולמו הרבי מויז'ניץ זצוק"ל, והייתי רוצה לשתף אתכם בסיפור מאורע שזכיתי להיות שותף לו יחד עם הרבי זצוק"ל. היה זה בתקופת תשרי, כשהחסידים מכל רחבי העולם באים להסתופף בחצרות האדמו"רים. הגיע חסיד לקראת ראש השנה והחגים מארה"ב, אך עבר מאורע מאד לא נעים.

הדברים הובאו לידיעתו של הרבי מויז'ניץ זצ"ל שהתפלל בעבורו. במקביל, פנו אליי ראשי החסידות ויזי'ניץ באם אוכל לסייע ולפעול אצל הגורמים המוסמכים לכך, והוסיפו שברכתו של הרבי מויז'ניץ ניתנה להם בעניין.אותו גורם בחסידות שגולל בפניי את המקרה הקשה מולו אנו ניצבים, גרם לי לגשת לעניין בחרדת קודש.

ברוך ה', ולאחר מספר ימים העניין המבוקש סודר, ובא  לסיומו על הצד הטוב.בעיצומו של חג הסוכות באותה שנה, ביקש האדמו"ר מויז'ניץ שאגיע לפגישה ולשיחה אישית בעקבות המקרה. הרבי שקיבל אותי בחמימות בסוכתו, אחז בידי לכל אורך הפגישה והשיחה. הוא התעניין בפרטי הטיפול והתעניין במצבו של החסיד, כשהוא מציין בפניי שהמקרה הזה הטריד אותו ובתפילות ראש השנה התפלל הרבה עבור אותו חסיד.

לאחר מכן הרבי חייך ואמר לי: "די האס מיר ממש מחי'ה גיוען" (אתה ממש החיית אותי), והודה לי ובירך אותי בהצלחה רבה בהמשך עבודת העסקנות שלי.לאחר ניחום אבלים, הודה כ"ק אדמו"ר מויזיניץ על סיפור המופת.מאז לצערי, אני נקלע להרבה סיפורים קשים ולבעיות ציבוריות כאלה ואחרות שאני נדרש להם. אולם תמיד אני נזכר ומצייר למול עיניי את אותה פגישה מלבבת עם הרבי זצ"ל ובברכתו שמלווה אותי עד היום.

יהי רצון שימליץ טוב בעבור עדתו ובעבור כל עדת ישראל בגאולה האמיתית בקרוב ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.