מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ב 19.03.2012

אחרי הפיגוע בצרפת: דרישה לאמץ את "תקדים מומביי"

אירגון אלמגור קורה לאמץ את "תקדים מומביי" ולקבוע כי ההרוגים יקבעו כחללי טרור הזכאים לתשלומים וטיפולים של הבטוח הלאומי ● "למרות שבמומבי לא היה הפיגוע נגד ישראלים אלא נגד מוסדות הודיים מקומיים ובית חב"ד, יש להחיל גם בפיגוע זה את העיקרון, ולקבוע כי חללי טרור יוכרו כזכאים לתשלומים וטיפולים של הבטוח הלאומי לסיפור המלא+ פיגוע ירי סמוך בבית-ספר יהודי בצרפת; לפחות 4 הרוגים
אחרי הפיגוע בצרפת: דרישה לאמץ את
זירת הפיגוע. משמאל: יונתן סנדלר ז"ל
רוכב אופנוע ירה לעבר קבוצת תלמידים שעמדה בנקודת איסוף מחוץ לשערי בית ספר 'אוצר התורה' בטולוז שבצרפת.

בין ההרוגים: יונתן סנדלר ז"ל, אברך חרדי, שנרצח עם שני ילדיו - אריה בן ה-6 וגבריאל בן ה-3.5 - ומרים מוסטנגו בת ה-8, בתו של מנהל בית הספר. כמה ילדים נפצעו, חלקם באורח קשה.

אירגון אלמגור קורה לאמץ את "תקדים מומביי" ולקבוע כי ההרוגים יקבעו כחללי טרור הזכאים לתשלומים וטיפולים של הבטוח הלאומי. "למרות שבמומבי לא היה הפיגוע נגד ישראלים אלא נגד מוסדות הודיים מקומיים ובית חב"ד, יש להחיל גם בפיגוע זה את העיקרון, ולקבוע כי חללי טרור יוכרו כזכאים לתשלומים וטיפולים של הבטוח הלאומי.

"המאפיינים של הפגוע היום מעידים שהוא כוון נגד מוסד יהודי, ועל אף שהפגוע לא כוון נגד ישראל או מוסד ישראלי,יהיה קשה לעשות הפרדה בין המונח יהודי" ל"ישראלי" כפי שקרה בבית חב"ד", אומרים באירגון, "ועל כן הישראלים שבחבורה ייזכו לכאורה בהיותם אזרחי ישראל ועל פי התקדים שנקבע אז-לתגמולים וטיפולים וההרוגים לסדורי קבורה בישראל כולל הטסת גופותיהם ובני משפחותיהם לישראל -על חשבון הבטוח הלאומי".

אלמגור קורא לשר הרווחה משה כחלון להוביל להחלטה חיובית במשרדו לפחות בענייני סדורי הקבורה ולקבוע אמות מידה בועדה מיוחדת שלא תהיה קשורה בחלטות שרים אלא באמות מידה וקריטריוניים קבועים וחוקיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.