מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ב 19.03.2012

רמת ישי: סעודת השבת שהפכה למסורת עם חב"ד

זה כבר מסורת של שנים: תלמידי כתות ו' ברמת ישי, במסגרת תוכנית של בני ובנות מצוה מתארחים אצל הרב יוסף יצחק וולוסוב לסעודת שבת ולתפלת מנחה וקבלת שבת בבית הכנסת הגדול ברמת ישי  לסיפור המלא
רמת ישי: סעודת השבת שהפכה למסורת עם חב

גם השנה התאספו 120 תלמידים ותלמידות של כתות ו' ברמת ישי באולם שבמתנ"ס, ביום שישי שעבר יחד עם מנהלת בית ספר ארזים הגב סיסו' המורות של הכתות, וכן חלק ממהורים, ביניהם: מר ציון בלס מנכ"ל שטראוס עילית שהוא אב לבן בכתה, ראש המועצה המקומית מר עופר בן-אליעזר, מנכ"ל המועצה מר יחזקאל ניסים יו"ר ועד ההורים בעיר מר אסף אוברלנדר שהיו כולם אורחיו של רב העיר הרב יוסף יצחק וולוסוב.

השלחנות היו ערוכים לכבוד סעודת השבת וכן שלחן מיוחד להדלקת נרות של הבנות עם פמוטים מתנת המועצה הדתית. כל תלמיד קבל כיפה לבנה מיוחדת מתנת המועצה הדתית.

התלמידים הצלטמו לפני כניסת השבת עם הרב ראש המועצה ויו"ר ועד ההורים עם המורות. לאחר שכל הבנות הדליקו נרות שבת בהדרכת שייני וולוסוב אשת מנהל בית חב"ד שניאור זלמן וולוסוב, צעדו כל ההפמליה במזג אויר סוער לכיון בית הכנסת שירה ובזמרה.

בתוך בית הכנסת היתה אוירה של קייטנה חסידית שכל התלמידים עונים אמן בקול ושרים בניהולו של הת' ישראל אריה לייב וולוסוב. הרב וולסוב נשא דברים, והילדים  היו ממש מרותקים לכל התפילה.

בהמשך, צעדו כל הפמליה בחזרה למתנ"ס והשלחנות כבר ערוכים עם אוכל. לאחר שירת "שלום עליכם" ו"אשת חיל" עשה הרב קידוש והסעודה החלה. היא שולבה בסיפורים, דברי תורה, והרבה שירים וריקודים דברים של הרב, ראש המועצה המקומית ומנהלת בית הספר.

התלמידים התקשו להיפרד וזה השאיר עליהם רושם עז.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.