מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ב 19.03.2012

התמדה ו-שקילה ● מילה של קמיסר (פ)

ביום שלישי הקרוב, ה-20 במרץ, מבצעת 'אל על' עדכון נוסף במדיניות הכבודה שלה. ומצ'פרת בגדול את נוסעיה המתמידים, על פי דרגת המעמד שלהם במועדון "המתמיד" ● המוטו המרכזי, טוסו יותר פעמים בשנה וקבלו מאתנו זכות ליותר משקל ● בטורו החודשי של אפרים קמיסר, מנהל אתר www.OnlyNY.co.il, וחובב גפילטע פיש של רסקין (כזכור), הוא מפרט את נוסחת הכבודה החדשה, וממליץ לכולם לשנן את הנאמר בו באופן של "התמדה שתביא לידי שקילה"...  לסיפור המלא  
התמדה ו-שקילה ● מילה של קמיסר (פ)
ביום שלישי השבוע, ה20 למרץ, זה קורה שוב. אל על משנה את מדיניות הכבודה שלה, לכל יעדיה.

הנפגעים הגדולים מהתקנות החדשות יהיו דווקא נוסעי מחלקת העסקים הממעטים לטוס ולכן הם בעלי מעמד נמוך ב-מתמיד. המרוויחים הגדולים, כל מי שהוא ממעמד כסף ומעלה.

אל על הופכת להיות החברה הראשונה המאפשרת לנוסעיה המתמידים באמת, לשלוח אל בטן המטוס גם בטיסות קצרות, משקל זהה לזה הנהוג בטיסות לארה"ב.

יותר כביסות בחו"ל

בשנה האחרונה הענף כמעט כולו עבר למזוודה אחת, מה שחייב את כולנו בתכנון לוגיסטי שונה לגמרי ממה שהיה מוכר קודם. הסתמכות גדולה יותר על מכונת הכביסה של הדודה בניו יורק והסתרת תיקי יד של 20 ק"ג... מתחת למעיל בעליה למטוס. מילא בחורף כשקר בחוץ, מעניין יהיה לראות בקיץ נוסעים עולים למטוס עטופים במעיל כשבחוץ 40 מעלות חום. לי קר!! מפריע לך?

מועדון המתמיד מתחלק ל-5 דרגות. מעמד בסיסי TL, מעמד כסף SL, מעמד זהב GL, מעמד פלטינה PL, והדובדבן שבקצפת ה-טופ פלטינה TP.

רובנו חברים במעמד הבסיסי בלבד. לגבינו, התקנות החדשות כמעט לא משנות דבר, אנחנו נותרים על המזוודה האחת אפילו לארה"ב. אבל כמו בכל בשורה מיהודים טמונים כאן בצוותא בשורה טובה וגם רעה. אם מה תרצו שנתחיל? טוב בוודאי עם הטובה, והיא עלות המזוודה השנייה לכל יעדי אל על בעולם. כעת זה יהיה 70 דולר לא משנה להיכן. בהחלט הטבה רצינית. לא עוד חישוב לפי 15 דולר לק"ג בטיסה קצרצרה למילאנו, אלא מחיר אחיד וגורף למזוודה שנייה לנוסע הטס בתיירים.

(לנוסעים בעסקים המזוודה השנייה דווקא יקרה יותר, והיא תעלה 210 דולר)
והבשורה הרעה היא לרוכשי כרטיסי ביזנס שלא נוהגים לטוס הרבה וממילא הם בדרגה נמוכה במתמיד. בדרך כלל יהיו אלו נוסעים מבוגרים יותר בגיל השלישי הטסים לשמחות יקיריהם ומבקשים לטוס בנוחות יותר במחלקת העסקים. אתם מוזמנים להתרווח בכיף במושב עצמו, אבל באריזה תצטרכו דווקא להתכווץ. לא תוכלו יותר להביא מתנה לכל נכד שהשארתם בארץ, כיוון שבמדיניות החדשה המטען שיותר לכם לשלוח אל בטן המטוס יירד משלוש מזוודות לשתיים. מדובר עדיין במזוודות גדולות יותר, של 32 ק"ג כמו שמותר בביזנס ולא של 23 כנהוג בתיירים, אבל זו בהחלט הרעת תנאים בשיעור של 33 אחוזים במשקל הכבודה.

ברוח ההפטרות בשבתות, בכאן מסיימים הנוסעים המתמידים הרגילים את הטור, ובכאן מתחילים בני עדות ה"סילבר" ומעלה.

בני מעמד הסילבר ומעלה, ברוכים הבאים למדיניות החדשה שתעלה חיוך על פניכם ותכפיל את תדירות ניתוחי ה"קילה" (בקע, הרנייה) של סבלי המטען בשדה.

מעמד ה-כסף

למעשה בשנתיים – שלוש האחרונות חל פיחות רציני בהטבות לנוסעים בעלי מעמד כסף – סילבר באל על. לעיתים היה נדמה כי אין כל שינוי בינם לבין הנוסעים במעמד הבסיסי.

כעת, ארבעה חודשים אחרי החלת חוקי המטען החדשים של מזוודה אחת לארה"ב, אל על משנה כיוון ומחליטה לרומם אתכם משאר העם ולצ'פר אתכם.

מהיום תוכלו לשלוח בכל טיסה ולכל יעד שתי מזוודות (עד 23 ק"ג) ללא עלות נוספת.

לא רק שגזירת המזוודה השנייה כעת בטילה לגביכם, אלא שגם בטיסות ליעדים שניתן היה תמיד לשלוח רק מזוודה אחת, מותר לכם כעת שניים. הטבה רצינית ביותר!
אך כמובן שלא הכל ורוד. בביזנס לניו יורק בו הותר לכם עד היום שלוש, ירדתם גם אתם לשניים! בדיוק כמו בעלי המעמד הבסיסי במתמיד.

מעמד ה-זהב ומעלה

נוסעי מעמד ה-גולד, הפלטינה והטופ פלטינה, מתפנקים עוד יותר. לא רק שיוכלו לשלוח 2 מזוודות לכל יעד, כיאה למעמדם יוכלו המזוודות להיות גדולות יותר, עד משקל של 32 ק"ג!

נוסעים אלו שיירכשו כרטיס בביזנס, יהיו רשאים לשלוח 3 מזוודות של 32 ק"ג לכל יעד. זו תוספת של מזוודה שלמה של 32 ק"ג. סבלי אירופה והמזרח הרחוק, הדקו את חגורת הבטן שלכם!

לפרטים נוספים ניתן לגלוש לאתר אל על או לשלוח שאלה באמצעות מערכת "צור קשר" באתר

אגב, בשבוע הקרוב, בין הימים שלישי- חמישי, ה20 ועד 22 במרץ, אל על יוצאת במבצע מכירות מיוחד. אין שם מציאות גדולות מידי לניו יורק, אבל במהלך שלושת הימים הללו, אל על מאפשרת להירשם למועדון המתמיד בחינם! מה שבדרך כלל עולה 25 דולר. אז למה לא?
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.