מערכת COL | יום כ"ד אדר ה׳תשע״ב 18.03.2012

ילדי תלמוד תורה חב"ד קריית גת חגגו מסיבת סידור ב-770

ביום ראשון התכנסו ילדי כיתה א' תלמוד תורה 'רשת אוהלי יוסף יצחק' קריית גת למסיבת סידור המסורתית באוירה חסידית ומיוחדת במינה בבית אגודת חסידי חב"ד 770 שבכפר חב"ד , יחד עם מנהל הבית הספר הרב נח ליבשיץ ומחנך הכיתה הרב ברוך יעיש, ויחד עם כל הורי התלמידים לדיווח ולתמונות
ילדי תלמוד תורה חב
צילום: אשר ישראלי
מאת אשר ישראלי

ביום ראשון התכנסו ילדי כיתה א' תלמוד תורה 'רשת אוהלי יוסף יצחק' קריית גת למסיבת סידור המסורתית באוירה חסידית ומיוחדת במינה בבית אגודת חסידי חב"ד 770 שבכפר חב"ד , יחד עם מנהל הבית הספר הרב נח ליבשיץ ומחנך הכיתה הרב ברוך יעיש, ויחד עם כל הורי התלמידים.

במאור ובברכה קיבלו את פני התלמידים הרב רוזנטל, מיד לאחר הסבר על קדושת המקום וסיור מודרך בטוב טעם על כל התהליכים ועל מהות הבניין מלווה בסיפורים מרתקים, התכוננו התלמידים לשלב כתיבת מכתב לרבי פ"נ.

כל הורי כתב יחד עם בנו פ"נ לרבי, מרגש היה לראות ילד שרק עכשיו למד לכתוב את האותיות הראשונות בחייו וכבר מתייצב וכותב, לכבוד כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו "אני ... בן..., מבקש להיות חסיד ירא שמים ולמדן, בריאות לסבתא ולסבא...הצלחה בלימודים..." וכו', בסיום כתיבת המכתב, הפ"נ נשלח לציון הקדוש שעל ידי אוהל חב"ד.

לאחר מכן עלו ההורים והילדים לחדר ההרצאות שם הוקרן וידאו  ואמרו יחד עם הרבי את שניים עשר הפסוקים, ממש כבימים שעברו, הוידאו אמירת שניים עשר הפסוקים והאוירה בבנין המיוחד נותנת הרגשה של געגועים ושל צפייה 'הנה הוא כאן צופה ומביט' .

המחנך יחד עם תלמידיו חזרו פרק תניא בעל פה לפני ההורים, ספר שנכתב על ידי מייסד חסידות חב"ד רבי שניאור זלמן מליאדי נ"ע, שנהוג ללמוד ממנו פרקים בעל פה. כאן הגיע רגע השיא, כניסת בחדרו הקדוש של הרבי וקבלת הסידורים, התלמידים נכנסו בזה אחר זה בריאת כבוד, אמרו את פרק כ' שבתהילים לרפואת כל חולי עם ישראל, כל ילד קיבל אישית את הסידור מאת מנהל בית הספר הרב נח ליבשיץ יחד עם ברכה לבבית לתחילת חייהם ותפילותיהם בסידור תהילת ה'.

לאחר חלוקת הסידורים הוזמן הקהל להתוועדות חגיגית שבה שמעו מכמה מנציגי הכיתה שיחה של הרבי.

במהלך האירוע הודה המנהל למחנך המסור על כל פעולתו במשך השנה ובארגון האירוע, למועצה הדתית קריית גת על תרומתם הנדיבה והעומד בראשה הרב משה זריהן, ולכל ההורים המסייעים במלאכה.  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.