מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשע״ב 17.03.2012

משלחת רבני חב"ד בביקור תנחומין בוויז'ניץ

משלחת מכובדת של ראשי רבני חב"ד ואגודת חסידי חס"ד ביקרה במוצאי שבת קודש בבית האבלים בחצר ויז'ניץ, והביעה את השתתפות חסידות חב"ד באבל הכבד על הסתלקות האדמו"ר מוויז'ניץ זצוק"ל ● האדמו"רים ציינו את התפעלותם מהרבי מליובאוויטש ומפועלה של חסידות חב"ד, שאותה הם רואים במהלך השנים  לסיפור המלא ולתמונות אגו"ח פירסמה מודעות תנחומין לחסידות ויז'ניץ >>>
משלחת רבני חב
צילום: מאיר אלפסי

במשלחת השתתפו הרבנים הגאונים הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, מזכיר בית-דין רבני חב"ד ורב שכונת חב"ד בקריית-מלאכי; הרב מרדכי-שמואל אשכנזי, רבו של כפר חב"ד; הרב יוחנן גוראריה, רבה של העיר חולון, והרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר אגודת חסידי חב"ד. כמו כן ביקר באותה שעה גם הרב שמואל חפר, חבר אגו"ח.

חברי המשלחת נתקבלו בכבוד רב, והגבאי הראשי הורה להביא כיסאות ולהושיב את חברי המשלחת מול בניו של האדמו"ר מוויז'ניץ זצ"ל, כ"ק האדמו"רים הרה"צ רבי ישראל והרה"צ רבי מנחם מענדל שליט"א. לצידם ישבו גם חתנו של האדמו"ר מוויזניץ, ראש הישיבה הרה"צ רבי מנחם ארנסטר, וגם הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, בנו של האדמו"ר מבעלז ונכדו של האדמו"ר מוויז'ניץ.

בשיחה הזכירו הרבנים לאחים את מכתב ניחום האבלים ששיגר הרבי לאביהם, בשעה שישב שבעה על פטירת אחותו, אשתו של גאב"ד העדה החרדית הרבנית וייס ע"ה.

האדמו"רים ציינו את התפעלותם מהרבי מליובאוויטש ומפועלה של חסידות חב"ד, שאותה הם רואים במהלך השנים. הם ציינו הן את השגשוג התורני בישיבות חב"ד, שאותו ראו על-ידי בחינת תלמידים בכמה וכמה הזדמנויות, והן את חלק הפצת היהדות והחסידות, שאותו ראו במסעותיהם בעולם.

בסיום השיחה הוזכר שבשנת תשנ"ב, לאחר האירוע שעבר הרבי, ביקרו רבני חב"ד אצל האדמו"ר מוויז'ניץ, והאדמו"ר התעניין אצלם איך סדר המענה של הרבי לחסידיו בשעה זו. הרבנים השיבו שהרבי משיב בהינד ראש. האדמו"ר מוויז'ניץ הגיב שצדיקים אמיתיים עונים גם במחשבה, כידוע.

אל המשלחת נלוו הרב נחום גולדשמיד, משלוחי חב"ד בנתניה, ומזכיר אגודת חסידי חב"ד, הרב אריאל למברג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.