מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשע״ב 17.03.2012

מסע JLI לארץ הקודש: חוויה ישראלית בת חמישה כוכבים ● גלריה

מסע 'הארץ והרוח' של המרכז ללימודי יהדות – JLI נפתח ביום שני שעבר עם קרוב ל-200 משתתפים מ-38 ערים ברחבי ארה"ב שנחתו למסע ייחודי בן שמונה ימים בארץ הקודש ● המיזם שנערך זו הפעם השלישית נוצר ע"י שלוחים עבור שלוחים, בכדי לספק להם הזדמנות לחלוק עם קהילותיהם חוויה בלתי נשכחת של מסע יהודי בארץ המולדת של העם היהודי, עם שילוב של גשמיות ורוחניות ברמה של חמשה כוכבים לסיפור המלא ולתמונות
מסע JLI לארץ הקודש: חוויה ישראלית בת חמישה כוכבים ● גלריה
צילום: מנדי הכטמן, JLI

מסע 'הארץ והרוח' של המרכז ללימודי יהדות – JLI נפתח ביום שני שעבר עם קרוב ל-200 משתתפים מ-38 ערים ברחבי ארה"ב שנחתו למסע ייחודי בן שמונה ימים בארץ הקודש.
 
המיזם שנערך זו הפעם השלישית נוצר ע"י שלוחים עבור שלוחים, בכדי לספק להם הזדמנות לחלוק עם קהילותיהם חוויה בלתי נשכחת של מסע יהודי בארץ המולדת של העם היהודי, עם שילוב של גשמיות ורוחניות ברמה של חמשה כוכבים.
 
הרב חיים מנץ, שליח לבל איר – קליפורניה, שמשתתף במסע יחד עם קבוצה מבני קהילתו אומר שהמסע הופך מיום ליום למוצלח ומהנה יותר, גם לאלו שכבר ביקרו בעבר בארץ מספר פעמים. "התוכנייה, האווירה, הלימוד וכל שאר הפרטים שהופכים את המסע ליוצא דופן", הוא אומר.
 
לצד ביקור באתרים היסטורים, קדושים ואתרי טבע מדהימים, מקבלים המשתתפים הזדמנות לפגוש דמויות בולטות בחיי החברה הישראלית, כגון הרבנים הראשיים, אישים חשובים, גיבורי צה"ל וותיקים ועוד.
 
היום הראשון החל בביקור בקיסריה העתיקה. משם לעתלית וראש הנקרה. היום השני החלק בביקור בצפון רמת הגולן שם נפגשו המשתתפים עם אחיו של סוכן המוסד המפורסם אלי כהן. לאחר מכן ביקור בשמורת הטבע – בניאס, טעימות יין ביקב אודם, כשלסיום היום שייט על הכנרת עם המוסיקאי הרב אסי שפיגל.
 
את יום רביעי, היום השלישי של המסע פתחו משתתפי המסע בביקור בקבר רשב"י. משם המשיכו הם לביקור בעיר צפת. הימים שלאחריהים הוקדשו לביקור בכותל המערבי עם מפגש מיוחד עם רב הכותל. ביקור בעיר האבות חברון עם הרב דני כהן, תפילה בקבר רחל וסיור ברחבי העיר ירושלים.
 
ביום שישי האחרון במהלך ארוחת הבוקר נשאה דברים שרי מנדל, אימו של קובי, שנהרג ע"י מחבלים בשנת 2001. שרי שיתפה את הנוכחים כיצד טרגדיה זו שינתה את חייה לפעילות חיובית של הקדשה עצמית בסיפוק תמיכה רוחנית ופיזית למשפחות נפגעי הטרור.
 
"זו הפעם השלישית שהמסע הזה נערך ואנחנו רואים במוחש את ההשפעה העצומה על המשתתפים שגרמה להם להעמיק את הקשר שלהם עם היהדות והשלוחים שלהם", אומר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר ארגון JLI.
 
מסע זה מתואם ע"י הרב ברוך כהן יחד עם ועדת ההיגוי של JLI למסע: הרב שלום רייטשיק מגיטארסבורג, מרילנד. הרב מנדי מנגל מצ'רי היל, ניו ג'רזי. הרב דוד פיינקלשטיין מווילמאטי, אילנוי. הרב לוי קליין ממפיס, טננסי והרב אבי ריצ'לר ממוליקה היל, ניו ג'רזי.
 
על הפקת המסע הופקדה זו השנה השנייה חברת 'ישראל מיביין' תחת ניהולו של מר זאב ג'יקובסון, שמספקת שירות יוצא דופן של כל פרטי המסע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.