מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשע״ב 17.03.2012

השלוחים ביקשו, האדמו"ר מויז'ניץ זצ"ל נעתר ● התיעוד נחשף

הרב יוסף-יצחק עמאר, שליח הרבי בסען אי מארן שצרפת, משתף את גולשי COL בשיחה מיוחדת שקיים עם האדמו"ר מויז'ניץ זצ"ל שנפטר בשבוע שעבר ● זה קרה במהלך ביקור שערך האדמו"ר בקברי צדיקים בברדיטשוב - אז ביקשו השלוחים מהאדמו"ר שישמש כסנדק בברית מילה לאברך בן 23 ● מה אמר האדמו"ר על הרבי כשראה את השלוחים פועלים ביתר-שאת וביתר-עוז - פחות מחודש לאחר ג' תמוז תשנ"ד, יום הסתלקותו של הרבי נשיא דורינו ● מיוחד לסיפור המלא ולתמונות 
השלוחים ביקשו, האדמו
האדמו"ר מויז'ניץ משמש כסנדק אי-שם בברדיצ'וב (צילומים: באדיבות הרב עמאר)
הרב יוסף יצחק עמאר
שליח הרבי בסען אי מארן, צרפת

זכורני, מסעו של הרבי מויז'ניץ זצ"ל בחודש מנחם-אב ה'תשנ"ד, יחד עם כ-700 חסידיו ומקורביו שבאו להשתטח על קברי צדיקים ועוד, אז הגיעו לעיר ברדיטשוב.

בהיותי אז בתור שליח מרכז שליחות במערב אוקראיינה בעיר ז'יטומיר (מחודש מנ"א תשנ"ד – תשרי תשנ"ה), בתוך פעילותינו באיזור בין השאר, סידרנו כל הזמן בריתות עבור אחב"י שלא זכו לערוך ברית מילה ע"ע.

כשנודע לנו שהוא יהיה נוכח באותו יום, סידרנו ברית מילה עבור יהודי בן 23, ומיד עם גמר תפילת שחרית בביהכנ"ס, ביקשנו מהאדמו"ר זצ"ל שיואיל להתכבד בסנדקאות.

עם קבלת מענה חיובית, סידרנו הכל, וכפי שרואים בא' התמונות המצורפות בזה, איך שהוא מכובד בסנדקאות, וזכרוני איך שהוא הי' מלא התרגשות והי' ממלמל בשפתיו משך כל עריכת הברית מילה, אח"ז כובד גם בנתינת השם "שמואל" לרך.. הנימול. לאח"ז העניק לו מתנה 50 דולר.

לאחר-מכן דיבר איתנו (אז השליח החדש לאיזור מערב אוקראינה, השליח רב הפעלים הרב שלמה וילהלם, ואיתי) ביחידות משך למעלה מחצי שעה, על מעשינו ושליחותינו באיזור והפליא רבות לדבר בשבחו של מפעל הרבי, שהגם שעומדים אנו כמה ימים אחרי השלשים להסתלקות, שלוחיו ממשיכים לפעול ביתר שאת ועוז, בכל מיני מקומות וגם במקום כ"כ נידח כברדיטשוב וכו'.

היה שם פרט מעניין הוא שאל אותי למה הבחור מוכן לעשות ברית, אמרתי לו שזה א פינטאלע איד! הוא יצא בהתפעלות וחזר על כמה וכמה פעמים. כן בשבת בטיש דיבר על הרבי ועל השלוחים.

יהא זכרו ברוך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.