מערכת COL | יום כ"ב אדר ה׳תשע״ב 16.03.2012

התמימים מכפר חב"ד כבשו את דימונה ● תמונות

30 פעמים נקראה המגילה בדימונה ● 8 בסיסים ומתקני צבא קיבלו את שמחת החג ● מאות יהודים קיימו את מצוות החג ● בבית חב"ד נקראה המגילה מידי שעה ● "מה מביא אתכם עד סוף העולם", שאל איש צבא בכיר בבסיס מרוחק לסיפור המלא
התמימים מכפר חב

30 פעמים נקראה המגילה השנה בדימונה ע"י בית חב"ד. תלמידי התמימים שהגיעו מכפר חב"ד סובבו בין העסקים והחנויות, המשטרה ומד"א, מסעדות וחדר מיון והביאו את שמחת החג ומצוותיו למאות יהודים.

בבית חב"ד נקראה המגילה מידי שעה. תושבי דימונה כבר יודעים על כך ובאים לשמוע את המגילה בשעה הנוחה להם.נשים רבות התרגשו מהזכות לקיים בבית חב"ד 3 ממצוות פורים.

בנוסף, נסעו התמימים לשמונה בסיסים באזור דימונה, בהם בסיסים אליהם לא ניתן להגיע בדרכים מקובלות, והביאו לחיילים את שמחת פורים.

באחד הבסיסים, שאל איש צבא בכיר את השליח לדימונה הרב ישראל גליס, "מה מביא אתכם לבסיס הזה, אותו אנחנו מכנים סוף העולם". השאלה נשאלה לעיני עשרות חיילים, שזכו לשמוע בעקבותיה את המסר של הרבי על אחדות עם ישראל.
 
ה"דובדבן שבקצפת" היתה סעודת הפורים לעשרות מתושבי דימונה,השמחה הגדולה שולבה עם התפעלות מגילויי החסידות הרבים שנשפכו יחד עם ה"משקה" בבית הרב גליס.

המבצעים אורגנו ע"י שלוחי הרבי לדימונה הרב ישראל גליס,הרב אורי שחר והרב ניסים חמו.והשליחים כבר נכנסו להילוך גבוה בהכנות למבצעי חג הפסח הקרב

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.