מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תשע״ב 15.03.2012

מאות בשבתון השנתי של חב"ד בקמפוס בחוף המערבי

את השבת הראשונה של ר"ח אדר שבתו 250 סטודנטים וסטודנטיות יהודים מרחבי החוף המערבי של ארה"ב בשבתון יחודי ומהנה שנערך במלון הילטון שבאורנג' קאונטי, קליפורניה לדיווח ולתמונות 
מאות בשבתון השנתי של חב
צילום: בנצי ששון

את השבת הראשונה של ר"ח אדר שבתו 250 סטודנטים וסטודנטיות יהודים מרחבי החוף המערבי של ארה"ב בשבתון יחודי ומהנה שנערך במלון הילטון שבאורנג' קאונטי, קליפורניה.

בחסות הקרן הבינלאומית של הארגון 'חב"ד בקמפוס' נערך השבתון זו השנה התשיעית כשאליו חוברים תלמידים מ-24 אוניברסיטאות וקמפוסים מאריזונה, קליפורניה ונבאדה שנהנו מתוכנית מגוונת של הרצאות וסדנאות בנושא ההסברה בישראל, הזהות היהודית ועוד שלל נושאים הקשורים לחיי הסטודנטים היהודים בקמפוס.

אחת מהממשתפות בריינא לרמן מאוניברסיטת מדינת קליפורניה הגדירה את זה כחוויה של ממש. "זו הרגשה טובה להיפגש עם כל כך הרבה יהודים מבני הגיל שלי, לדבר איתם אודות ישראל, על היהדות והערכים היהודים שלנו", היא אומרת.

כרגעי השיא של השבתון היא הכתירה את אירוע הברביקיו של מוצאי שבת ואת הרצאתו של שחקן הכדורסל תמיר גודמן, מי שהוכתר כ'ג'ורדון היהודי' שנשא דברים בפני משתתפי השבתון במהלך השבת. "לשמוע מאדם שהיה איפה שכולנו חולמים להיות ולראות שאת כל זה הוא עשה עם גאווה יהודית ואמונה זו השראה של ממש".

הרב משה דובראבסקי, מנהל מערך התפעול של הארגון 'חב"ד בקמפוס' אומר שהשבתון המוצלח הנערך זו השנה התשיעית הפך מודל לחיקוי במקומות שונים שעורכים אף הם סופי שבוע יהודים.

"זה היה נפלא לראות תלמידים מרקעים ותרבויות שונים משתתפים באירוע שכזה. נראה שהם נהנו מאוד מהמרצים האורחים וכן מחבריהים לשבתון", הוא אומר.

"זה מרגש אותנו לראות כמות כה גדולה של משתתפים בשבתון הזה", אומר הרב יוסי גורדון, סגן נשיא הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס. "זה מראה לנו ששבת שכזו אומרת הרבה עבורם, ולא פחות חשוב הם חוזרים מהשבת מלאים בגאווה בעצמם ובמורשת שלהם".

השבתון נערך בחסותם של 'סוואגבוקס', 'ניק טריידינג אינטרנשיונל' ו'סיטי גלאט' ובעזרתם של 'זאטא באטה טאו', 'אלפה אפסילון פי' ו'סיגמא אלפה מו פראטירניטיס'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.